جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تعهد کمیته امداد برای ایجاد اشتغال

يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب: 418193
مدیر کل کمیته امداد استان تهران ضمن اشاره به اینکه برخی از بانک‌های عامل در سال گذشته در بخش پرداخت تسهیلات بانکی همکاری لازم را نداشتند، گفت: در صورتی که اعتبارات تأمین شود، ۲۰ هزار فرصت شغلی در سال جاری ایجاد می‌شود.
به گزارش جهان، تبارک سبحانی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اینکه تا به امروز برنامه مجموعه امداد در سال ۱۳۹۴ از سوی کمیته امداد مرکزی ابلاغ نشده است، اظهار داشت:با توجه به تغییراتی که در مجموعه امداد صورت گرفته است پیش‌بینی می‌شود برنامه جدید تا دو هفته آینده ابلاغ شود.

وی تصریح کرد: مجموعه امداد استان تهران در سال گذشته اقدامات مختلفی را در بخش‌های درمانی، حمایتی، بیمه‌ای، معیشتی، فرهنگی، علمی و ... انجام داده است.

سبحانی با بیان اینکه سال گذشته ۸ هزار فرصت شغلی از سوی مجموعه امداد استان تهران ایجاد شده است، گفت: البته این آمار تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود تعداد فرصت‌های شغلی افزایش یابد.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با انتقاد از عملکرد برخی از بانک‌های عامل در جهت پرداخت تسهیلات بانکی به مددجویان تحت پوشش گفت: برخی از بانک‌ها از جمله بانک تجارت، توسعه و تعاون تعامل و همکاری خوبی را داشتند اما بانک‌هایی از جمله رفاه، مسکن نیز همکاری مطلوبی را با مجموعه امداد نداشته‌اند.

وی ادامه داد: در صورتی که تسهیلات بانکی به موقع در اختیار مددجویان کمیته امداد استان تهران قرار گیرد، کمیته امداد می‌تواند ۲۰ هزار فرصت شغلی را در استان تهران فراهم کند.

سبحانی در ادامه با اشاره به آخرین روز فعالیت فروشگاه نوروزی کمیته امداد گفت: قبل از سال جاری و در روزهای گذشته استقبال خوبی از فروشگاه امداد شده است و امیدواریم در سالهای آینده این استقبال ادامه داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *