جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۲
قاب حماسه/

عکس / پایی که در "غدیر" جا ماند

پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 321299
این رزمنده "ابراهیم حسامی" نام دارد. او در سال های آغازین دفاع مقدس، یک پای خود را از دست داد و سرانجام در سال 1362، در منطقه عملیاتی "جفیر" شربت شهادت نوشید.
به گزارش جهان نيوز، عکسی که می بینید، یکی از زیباترین تصاویر سال های دفاع مقدس است. نمایشی از عزم آهنین و خلل ناپذیر فرزندان حضرت حیدر(ع). مردانی از تبار "بنیان مرصوص". رزمندگانی که رو به سوی افق، با قدم هایی راهوار و پرتوان در حرکتند تا در جبهه های جهاد اصغر، حماسه بیافرینند و بر عهد خویش با ولایت، با جان خود وفا کنند. و در کنار آنان رزمنده ای که یک پای خویش را نیز از دست داده است، بی مهابا گام بر می دارد. این رزمنده "ابراهیم حسامی" نام دارد. او در سال های آغازین دفاع مقدس، یک پای خود را از دست داد و سرانجام در سال 1362، در منطقه عملیاتی "جفیر" شربت شهادت نوشید.

مسیر پر پیچ و خم تاریخ را که با چشم دل بنگری، پای قطع شده او را خواهی یافت. دقت کن! آن جا. آن سوتر. در سرزمین "غدیر".
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد رضا
با سلام ظاهرا این عکس متعلق به سردار اکبر نجاتی از فرماندهان لشکر 5 نصر در مشهد است و هم اکنون در قید حیات است . لطفا بررسی بیشتر شود
United States
خدا همه شهدا رو با امام حسین محشور کنه انشالله