جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

خبر خوش نوبخت به فرزندان فرهنگیان

چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۴۶
کد مطلب: 381996
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت: فرزندان فرهنگیان در اولویت استخدام قرار دارند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمدباقر نوبخت عصر امروز در نشستی با فرهنگیان این استان که در اردوگاه شهید باهنر شهر کرمانشاه برگزار شد، از تصویب مصوبه استخدام فرزندان فرهنگیان خبر داد.

وی با بیان اینکه فرزندان فرهنگیان در اولویت استخدام هستند، خاطرنشان کرد: دولت توجه به فرهنگیان و خانواده‌های آنها را از وظایف خود دانسته و بر همین اساس مصوبه فوق را در راستای احقاق حقوق این قشر به تصویب رساند.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور به تزریق ۱۰ هزار میلیارد ریال به آموزش و پرورش در آخرین روزهای سال ۹۲ برای پرداخت مطالبات فرهنگیان اشاره و بر اراده دولت برای رفع مشکلات این قشر تأکید کرد.

نوبخت به سفر رئیس جمهور به نیویورک اشاره کرد و بیان داشت: در اجلاس سالانه سازمان ملل نمایش چهره واقعی از اسلام توسط وی کار بسیار سختی است، چرا که جنایات گروهک‌های متحجر و تکفیری با نام اسلام صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ایران وضعیت را برای مردم دشوار کرده است، گفت: مردم مقاوم و سرافراز ایران اسلامی بارها سرافرازی و ایستادگی خود را به رخ جهانیان کشیده‌اند و این بار هم سربلند خواهند شد.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور افزود: در اجلاس سازمان ملل رئیس جمهور و وزیر امور خارجه در مقابل گروه ۱+۵ از حقوق ملت ایران دفاع می‌کنند تا با دستیابی به توافقی جامع به تدریج بساط تحریم‌ها برداشته شود.

بر اساس این گزارش در این نشست برخی از فرهنگیان و معلمان بازنشسته و ایثارگر استان کرمانشاه به بیان مشکلات خود از جمله بیمه، ارائه تسهیلات و... پرداختند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *