شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

توقیف خودرویی با ۲۲۰ کیلومتر سرعت!

دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب: 356192
رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: ماموران گشت ویژه پلیس راه اصفهان یک دستگاه سواری بنز را که با سرعت غیر مجاز ۲۲۰ کیلومتر در اتوبان امیرکبیر اصفهان در حرکت بود، متوقف کردند.
به گزارش جهان به نقل از سایت پلیس، رضا رضایی رئیس پلیس راه استان اصفهان اظهار کرد: ماموران گشت پلیس راه نطنز – بادرود استان در حین کنترل سرعت خودروها و نظم‌دهی ترافیکی در محور امیرکبیر استان یک دستگاه سواری بنز را که با سرعت غیر مجاز و مخاطره‌آمیز در حرکت بود مشاهده و متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی سیستم‌های الکترونیک کنترل سرعت خودروها مشخص شد سواری بنز بدون توجه به احتمال بروز خطرات جانی برای خود و دیگر خودروها، ۲۲۰ کیلومتر سرعت داشته، که در این خصوص خودرو مذکور متوقف و روانه پارکینگ شد.

* ۳ کشته و مصدوم در دو حادثه رانندگی اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اعلام خبر دو حادثه رانندگی منجر به فوت همشهریان گفت: در یکی از حوادث که شب گذشته ساعت ۲۳:۲۰ رخ داد یک دستگاه سواری سمند با دو نفر سرنشین در کمربندی سپاهان شهر اصفهان به یک دستگاه موتورسیکلت برخورد می‌کند که در این سانحه راکب موتورسیکلت مصدوم و سرنشین سواری سمند که دچار مصدومیت شدید شده بود، فوت می‌کند.

وی علت اصلی حادثه را بی‌احتیاطی از جانب سواری سمند به علت عدم توجه به جلو و بی‌مبالاتی از سوی موتورسوار به دلیل نقص سیستم موتور سیکلت اعلام داشت.

رضایی همچنین به حادثه دوم اشاره کرد و گفت: این سانحه ساعت ۱۳:۱۵ بعدازظهر روز گذشته با واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در محور الیگودرز به داران استان رخ داد که راننده خودرو فوت می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *