جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تماس دوست منشوری قلعه‌نویی با فخرالدینی

چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 356499
یکی از نزدیکان قلعه‌نویی با فخرالدینی بازیکن تراکتور برای فصل تماس گرفت.
به گزارش جهان به نقل از بانک ورزش، میلاد فخرالدینی بعد از رهایی از بند مصدومیت در این فصل بازی‌های خوبی برای تراکتورسازی انجام داد و توانست نظر باشگاه‌های دیگر را جلب کند.

در نیم فصل این بازیکن مد نظر امیر قلعه نويی قرار گرفت اما به خاطر خدمت سربازی نتوانست آبی پوش شود. به گزارش بانک ورزش، خدمت سربازی فخرالدینی به پایان رسیده و او می‌تواند بعد از بازی با لخویا به تیم دیگری برود.

در همین راستا باخبر شدیم، دیروز منصور عظیمی، دوست نزدیک امیر قلعه نویی تماسی با مدافع راست تراکتور داشته و به او برای فصل آینده پیشنهاد داده است. فخرالدینی هم می‌خواهد بعد از پایان بازی با لخویا جواب بدهد و مذاکراتش را آغاز کند. احتمال جدایی فخرالدینی از تراکتور زیاد است.
با توجه به خصوصیات اين بازيكن، قلعه نویی می‌خواهد از او به عنوان ابزار هجومي تیمش استفاده کند.البته این بازیکن امشب مقابل لخویل به دلیل اخراج در بازی قبل محروم است و چند روز پیش هم هواداران در تمرین علیه او شعار داده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *