شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۳

اعتراض‌قاضی‌پور به‌سکوت دولت‌برابرترکیه

يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 386595
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ترکیه را شریک داعش در کشتار مردم عراق و سوریه دانست و خواستار واکنش قاطع وزارت خارجه به اقدامات این کشور شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) پارلمان،‌ طی اخطاری با استناد به اصل ۱۵۲ قانون اساسی خواستار واکنش ریاست جمهوری و وزارت خارجه به عملکرد دولت ترکیه شد.

وی اضافه کرد: دولت ترکیه مردم خود را می‌کشد، در کشتار عراق و سوریه شریک داعش است و از داعش و تروریست‌ها حمایت می‌کند.

نماینده ارومیه با بیان اینکه دولت ترکیه از دولت‌های ستمگر در قالب ناتو حمایت می‌کند، تصریح کرد: دولت و صدا و سیما نقش ترکیه در تشکیل گروه‌ها تروریستی را برای مردم شرح دهند.

وی اضافه کرد: مردم ترکیه در حمایت از نظام اسلامی و مسلمانان راهپیمایی کردند که صدا و سیما این راهپیمایی را به نمایش نگذاشت، رئیس‌ جمهور این کشور هم علیه اسلام و مسلمین کار می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


وزارت امور محکوم کردن (همون وزارت امور خارجه سابق) این دفعه حنی ابراز نگرانی و محکوم هم نکرد. واقعا که ...
قاضی پور. خودرو سازها چه شدند.سکوت ایشان بعد ازاون همه شور وحرارت مبنی برکاهش قیمت خودرو سوال برانگیز است
سید مهدی
با سلام .

برادر قاضی پور نگران نباشید جناب رئیس جمهور دارند تدبیر میکنند ... آخه برادر عزیز بدون تدبیر که نمیشود وکلی دنگو فنگ دارد . شما دیگه چرا برادر>!؟؟