جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۷
دیگر صلاح نیست او در فدراسیون جودو فعالیت کند

رستگار:میراسماعیلی باید برکنار شود

پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۹
کد مطلب: 456498
رئیس فدراسیون جودو گفت: در جلسه هیأت رئیسه اتفاقات اخیر را مطرح و تصمیم گرفتیم که دیگر صلاح نیست آرش میر اسماعیلی در فدراسیون جودو فعالیت کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پس از اتفاقاتی که در مسابقات جهانی کوراش در لرستان افتاد، حواشی زیادی در این رقابت‌ها بوجود آمد که آرش میراسماعیلی سرمربی تیم ملی کوراش و نایب رئیس فدراسیون جودو با تصمیم مسئولان فدراسیون جهانی کوراش به مدت 5 سال از تمام فعالیت در تمام رقابت‌های کوراش ممنوع شد.
 
محمد علی رستگار رئیس فدراسیون جودو امروز با حضور در یکی از برنامه‌های شبکه 3 در مورد اتفاقاتی که باعث برکناری آرش میراسماعیلی از نایب رئیسی فدراسیون جودو شد، گفت: بعد از اتفاقاتی که در مسابقات جهانی کوراش رخ داد و حواشی که بوجود آمد ما با حضور اعضای هیات رئیسه فدراسیون جودو جلسه‌ای را برگزار کردیم و تصویب کردیم که دیگر صلاح نیست آرش میر اسماعیلی در فدراسیون فعالیت کند.
 
وی در ادامه افزود: در واقع اقدامات اولیه صورت گرفته است.
 
رستگار در پاسخ به این سوال که آیا شما می‌دانید که به تنهایی نمی‌توانید این کار را انجام دهید و طبق اساسنامه باید این برکناری به رئیس مجمع که همان وزیر ورزش و جوانان است، پیشنهاد شود، گفت: بله این موضوع را می‌دانیم و این پیشنهاد را انجام داده‌ایم و نامه به وزیر ورزش داده‌ایم.
 
رستگار در پاسخ به این سوال که آیا جواب این نامه به شما آمده است یا خیر، گفت: بله روز گذشته (چهارشنبه) به ما جواب دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چقدر راحت با یه برنامه چینی یه مسئول و ورزشکار پرافتخار جودو رو کنار میذارند
آرش
این بنده خدا ( آرش میر اسماعیلی) که در واقع همه کاره جودو بود مانع رشد جودو شد
قهرمان دو دوره متوالی جهانی جودو مانع رشد جودو؟
چکار باید میکرد که نکرد؟ نتایج جوانان رو ببینید اگه تازه دارن به مدال میرسند یهویی بوده؟
ایشون که سالهاست مورد عنایت مسئولان هستند!!!
سعید
ميراسماعيلي يکي از کانديداهاي نمايندگي مجلس خرم آباده . مسولين يه طورهاي ميخواستن از او حمايت کنند . ولي خداوند خودش ميدونه چکار کنه
مهدی
خاک تو ....
آیناز
قهرمان ملی با این برچسب ها خراب نمیشه آقای رستگار رییس فدراسیون جودو