جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۱۴
آیت‌الله‌ جوادی آملی:

نجات حرمین شریفین از اسارت آل سعود جهاد اکبر است/ معامله کلیدداری کعبه با چند مشک شراب!

چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 417491
مفسر قرآن کریم و مرجع تقلید شیعیان تاکید کرد: امروز نجات حرمین شریفین از اسارت آل سعود جهاد اکبر است.
نجات حرمین شریفین از اسارت آل سعود جهاد اکبر است/ معامله کلیدداری کعبه با چند مشک شراب!
به گزارش جهان، آیت‌الله‌العظمی عبدالله جوادی آملی، امروز ۲۵ فروردین ماه در درس تفسیر در مسجد اعظم در سخنانی با اشاره به وقایع اخیر عربستان گفت: آن سالی که حادثه تلخ زائران ایرانی در حرمین شریفین اتفاق افتاد، عده‌ای مقالاتی نوشتند که مکه و مدینه باید در اختیار چه کسی باشد؟ و چه کسی باید متولی آن باشد.

وی ادامه داد: متولی سرزمین وحی باید مردان با تقوا باشند، نه آل سعود. اینها کسانی هستند که اجداد آنان کعبه را بتخانه و آنجا را شرابخانه کرده بودند و کلیدداری کعبه را در مجلس قمار با چند مشک شراب باختند و تولیت آن را با چند مشک شراب معامله کردند.

جهاد اکبر


این مفسر قرآن با بیان اینکه نجات مکه و مدینه از دست آل سعود وظیفه آحاد مردم است، بیان کرد: به فکر دولت‌ها نباید بود؛ خود ملل اسلامی اگر به این فکر باشند که حرمین را از شر آل سعود نجات دهند، این جهاد اکبر است.

وی افزود: بارها عرض شد که اینها اگر بخواهند غدیر را خاموش کنند و سقیفه را جای آن بنشانند، فرهنگ یک ملت را به اسارت می‌برند و وقتی فکر ملتی به غارت رفت، تسلیم می‌شود چون دلیلی برای قیام ندارد.

وضعیت آل سعود نشانه به غارت رفتن عقل و دین است


وی تاکید کرد: اگر اندیشه و عقل به غارت برود وضعیت امروز آل سعود می‌شود؛ جهان اسلام باید عقل و قرآن و روایات را نجات دهند و آزاد کنند و همچنین حرمین را که در اسارت آل سعود است و انشاءالله از این اسارت به امید فرج حضرت ولی عصر(عج) درآید.
منبع: ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
مزید استحضار آقای هاشمی رفسنجانی . علامه ایشونه یا حاج حسن آقای خمینی ؟
چه ربطی داشت؟
محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
اگه آل سعود اینطوریند چطور آیت الله هاشمی رفسنجانی با اون سوابق و تیز بینی سیاسی با این خاندان ارتباط خانوادگی برقرار کرده بود ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
مسلمانا ن به پا خیزید و سعودی های کثیف ونجس را از سرزمین وحی بکشید وآنها بیرون کنید تا به کی باید کعبه در اختیار این سگان روزگار باشد اینها مثل ابو لهب وابوجهل وابوسفیان وابرهه هستند وبرای نابودی دین خدا وخانه ی او از هیچ کاری فرو گذار نمی کنند0
Iran, Islamic Republic of
خدا حفظشون کنه که دیدشون آدم را یاد خدا میندازه
ایرانی
حاج یه کم صبر کن این موشکهای اس 300 که تحویل بگیریم کل عربستان و با وهابیانش با خاک یکسان خوایم کرد - انشالله - الله اکبر
Iran, Islamic Republic of
عزیزم، اولا اس 300 دفاعی هست
ثانیا ما صد تا صلاح پیشرفته داریم، یعنی چشم انتظار اس 300 بودیم این همه؟ اینطوری تحقیرمون نمیکنی؟
و ثالثا، خدا امثال علامه جوادی آملی رو برامون نگه داره و ان شاءالله آل سعود هم به زودی زود زمینگیر میشه.
ن
Iran, Islamic Republic of
واسه یکسان کردن خاک اسرائیل هم نیاز به اس 300 نداشتیم این که عربستانه...
ثانیاً حمله پیش دستانه به عربستان در دستور کار مون نیست
و اس 300 رو فقط به خاطر و اعدو من قوه می خوایم بگیریم و گرنه چیزهای جایگزین اون رو خودمون داریم
مکه ما آماده ى قيام هستيم تا تو را نجات دهيم


راه مکه از يمن ميگذرد
حالا نوبت مکه است که برویم فتحش کنیم!!
محمد
United States
به نام خداوند رحمن و رحیم
انبیاء و اولیاء الهی مردم را به صلح و وحدت دعوت می کردند، نه به جنگ و ستیز و تفرقه و پیامشان"قولوا لا اله الا الله تفلحوا " و "واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا " بود پس ما را چه شده که به نام خدا و قرآن و اسلام و پیامبر بر طبل جنگ و تفرقه می کوبیم؟!
نظر اين بزرگوار ـكه سخنانشان بوي قرآن و حكومت علي(ع) مي دهدـكاملاَ بر حق است. و بايد مسلمانان به فكر اين مشكل بزرگ باشند . انشالله همانگونه كه كربلا ونجف از قيد حزب بعث نجات يافت ،حرمين شريفين نيز از بند اسارت آل سعود نجات يابد. در پاسخ آقاي محمد حسين عزيز : ملك عبدالله گور به گور شده حفظ ظاهر مي كرد و نمي خواست خصومت خويش را به وضوح نشان دهد. آقاي هاشمي هم كه خداي سياست است. بحث گفتگوي اديان ومذاهب را پيش كشيد و در اين راه آنقدر پيش رفت كه وي را برادر ملك عبدالله مي خواندند. اگر در ايران هم رييس دولت قبلي كار شكني نمي كرد،اين موضوع با ترفندهاي ديپلماتيك قابل حل بود. اما متاسفانه نشد ودر اين دولت هم افسار نظام آل سعود از يد ملك عبدالله خارج شده بود . عملكرد اقاي هاشمي درست بود يا غلط ؟!نمي دانم !اما سياست و زيركي ايشان براي دوست ودشمن جاي بحث ندارد.
یا حسین پس منتظر چی هستین
ماشاالله به آقای جوادی که خط شکنی کرد احسنت
افشای کمک 16 میلیارد دلاری عربستان به رژیم غاصب اسراییل هیچ شکی برای مسلمانان جهان باقی نگذاشته که آل سعود وصهیونیست در یک جبهه اند.