پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

چگونه با گل‌ها افسردگی رادرمان کنیم؟

چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۱۷
کد مطلب: 282059
درمان با گل یکی از آسان‌ترین روش‌های درمان افسردگی است؛ درمان با گل علاوه بر این که عوارض کمتری دارد باعث شادابی اطرافیان هم می‌‌‌شود.
به گزارش جهان، روزنامه خراسان، امروز نوشت: درمان با گل  یکی از آسان ترین روش های درمان افسردگی است. گل نماد شادی و شادابی است. درمان با گل علاوه بر این که عوارض کمتری دارد باعث شادابی اطرافیان هم می شود. به نقل از سایت «Readers Digest» درمان با گل، احساس رضایت بخشی در سیستم عصبی و مغز ایجاد می کند که به بقیه اعضای بدن نیز سرایت می کند.
 
گل رز: گلبرگ ها یا اسانس  آن را به آب حمام اضافه کنید. استفاده از مخلوط آن در آب ولرم احساس مثبت و تازگی در ذهن ایجاد می کند.
 
گل استوقودوس:روغن فرار آن دارای بوی نشاط آور است و برای درمان افسردگی توصیه می شود. کافی است 2 تا3 قطره از آن را به آب حمام یا هوای اطراف اضافه کنید.
 
گل گاوزبان: در فصل گرما حمام کردن با کمی روغن گل گاوزبان یا استشمام عطر آن فرد را شاداب می کند. همچنین افزودن آن به نوشیدنی برای درمان افسردگی موثر است و به فرد کمک می کند تا بهتر فکر کند.
 
گل خردل: استفاده از این گل برای افرادی که ناامید و افسرده هستند، مفید است.
 
گل هلو: اسانس آن را به آب آشامیدنی یا آب حمام اضافه کنید. زیرا تاثیر زیادی روی روند سوخت و ساز بدن دارد و همچنین باعث احساس شادی می شود. اسانس این گل برای افرادی که بر اثر افسردگی دچار بی خوابی می شوند مفید است.
 
گل آفتاب گردان: تنها نگاه کردن به این گل که مستقیماً با خورشید ارتباط داده می شود، باعث ایجاد امید و شادابی می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *