پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

تقاضای ۳۰۰ نشریه برای دریافت طرح ترافیک

يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب: 392750
مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد با اشاره به فراخوان قبلی به رسانه هابرای ارسال درخواست طرح ترافیک سال ۹۴برای معرفی به شهرداری تهران، از ارسال ۳۰۰درخواست ازنشریات تا امروز به این اداره خبرداد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، حسن محرابی روز یکشنبه افزود: درخواستهای رسیده از سوی رسانه ها پس از بررسی به شهرداری تهران معرفی خواهد شد.

مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد خاطرنشان کرد که دریافت آرم طرح ترافیک منوط به تایید شهرداری تهران و بر اساس ضوابط سازمان حمل و نقل و ترافیک خواهد بود.

محرابی همچنین به ارسال درخواستهایی از روزنامه ها و خبرگزاری ها اشاره کرد و افزود: سهمیه طرح ترافیک روزنامه ها و خبرگزاری ها احتمالا طبق سنوات گذشته مستقیما از سوی شهرداری تهران به آنان اعلام می شود و وزارت ارشاد در این زمینه اقدامی ندارد.

وی همچنین یادآور شد که سال گذشته ۹۰۰ «نشریه» از اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی برای دریافت آرم طرح ترافیک به شهرداری تهران معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ثبت نام از نشریات برای دریافت مجوز طرح ترافیک ادامه دارد و هنوز تاریخی برای پایان ثبت نام جهت دریافت این طرح اعلام نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *