جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

واکنش معاون وزیر به فیلم جنجالی پاشایی

جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 392354
معاون وزیر بهداشت گفت: انتشار تصاویر مرحوم پاشایی در بیمارستان، از سوی کادر پرستاری نبوده است.
 به گزارش جهان به نقل از نسیم‌آنلاین، محمد میرزابیگی افزود: مستندات کافی در این زمینه جمع‌آوری شده و از مجاری مسئول پیگیری خواهد شد. تصاویر منتشر شده مربوط به لحظات احتضار مرتضی پاشایی نیست.
 
معاون پرستاری وزیر بهداشت ادامه داد: چطور ممکن است در شرایط احتضار، پرستاران و کادر درمانی بیمار را در چنین شرایطی رها کنند؟ در چنین شرایطی کد احیا اعلام می‌شود و چندین پزشک متخصص و پرستار بر بالین بیمار حاضر می‌شوند. تیم پرستاری و پزشکی در آن شرایط اقداماتی مانند CPR (احیا) را انجام داده و تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا بیمار نجات یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نويد
از همون روز اولي كه اين تصاوير منتشر و اعلام شد كادر پرستاري اقدام به انتشار اون كرده كمي مردد بودم كه اين اقدام از سوي پرستاران زحمت كش صورت گرفته باشه چرا كه وقتي يكي از اقوام خودم كه در بيمارستان .... فوت كرد من خودم در لحظات پاياني عمرش بالاي سرش بودم و ديدم كه چطر پرستاران cpr رو انجام ميدادن. پس شخص ديگري هم ميتونسته اين تصاوير رو ضبط و منتشر كرده باشه.