سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۲۳
۱۵
بازي تمام نشده است؛

حزب الله انتقامش را گرفت؛ حالا منتظر صاعقه‌هاي ويرانگر ايران باشيد

پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 404459
با اين حال، رژيم صهيونيستي روز گذشته، تنها بخشي از انتقامي كه در انتظارش بود را به چشم خود ديد. آنها بايد بعد از دفن اجساد نظاميانشان، منتظر انتقام سخت تري باشند؛ همان صاعقه هاي ويرانگري كه فرمانده كل سپاه ودعده ي آن را داده است.
حزب الله انتقامش را گرفت؛ حالا منتظر صاعقه‌هاي ويرانگر ايران باشيد
سرويس سياسي جهان نيوز: "جهزوا_ملاجئکم"همين دو كلمه كافي بود تا خواب از چشمان مقامات رژيم صهيونيستي گرفته شود. سيد حسن نصرالله خطاب به مقامات اين رژيم تهديد كرده بود كه: «پناهگاه هایتان را آماده کنید!»

عمليات ديروز اولين واكنش ميداني حزب‌الله به حمله‌اي است كه ۱۰ روز پيش رژيم صهيونيستي در منطقه موسوم به مزارع الامل در شهر قنيطره در جنوب سوريه صورت داد و باعث شهادت ۵ عضو حزب‌الله شد.

با حمله غيرمنتظره و پيچيده به ارتش اسرائيل در مزارع اشغالی شبعا در شمال فلسطین اشغالی، حزب الله اثبات كرد، تهديد دبيركلش براي انتقام گيري از صهيونيست ها تنها يك ادعا و يا بلوف نيست. آنها در عملیاتی منحصر به فرد و در کمینی حساب‌شده و دقیق، یک کاروان ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه «مزارع اشغالی شبعا» در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار دادند، تا بعد از آن، تيتر اكثر رسانه ها جهان به "آغاز انتقام گيري حزب الله از اسرائيل" اختصاص يابد.

شبکه خبری المنار در همين خصوص گزارش کرد که در این حمله حداقل ۹ خودرو نظامی و زرهی ارتش رژیم صهیونیستی با سلاح‌های موشکی هدف قرار گرفت و چندین نفر کشته و زخمی شدند. شبکه خبری المیادین با پوشش این خبر اعلام کرد که 17 نظامی صهیونیست کشته شده‌اند و ۹ نفر مجروح شده‌اند که حال ۵ نفر از آنان وخیم گزارش شده است. شبکه العربیه اعلام کرد که یکی از کشته‌های اسرائیلی افسری با درجه سرگرد است. اما رسانه‌های اسرائیل از اعلام اخبار تلفات منع شدند به طوری که ارتش اسرائیل به کشته و مجروح شدن چند نظامی بسنده کرد.

این نکته را باید در نظر داشت که عملیات مهم حزب الله در حالی روز گذشته صورت گرفت که رژیم صهیوینستی در ده روز اخیر تدابیر شدید امنیتی را در نظر گرفته بود و انتظار واکنش حزب الله به حملات این رژیم را داشت. با همه این تدابیر اما حزب الله موفق شد طی زمان بسیار کوتاهی خسارات شدید به این رژیم وارد کند.

حالا منتظر صاعقه هاي ويرانگر ايران باشيد


با اين حال، رژيم صهيونيستي روز گذشته، تنها بخشي از انتقامي كه در انتظارش بود را به چشم خود ديد. آنها بايد بعد از دفن اجساد نظاميانشان، منتظر انتقام سخت تري باشند؛ همان صاعقه هاي ويرانگري كه فرمانده كل سپاه ودعده ي آن را داده است.

در ميان اسامي رزمندگاني كه بر اثر حمله بالگردهاي رژيم صهيونيستي به شهادت رسيده بودند نام يك سردار ايراني هم اعلام شد؛ سردار علي الله دادي اولين نيروي رسمي سپاه پاسداران ايران بود كه در اثر حمله مستقيم ارتش اسرائيل به شهادت رسيد. بعد از آن بود كه فرمانده هان ارشد نظامي كشور خط و نشان هايي براي صهيونيست ها كشيدند و فرمانده كل سپاه هم اعلام كرد: صهیونیستها باید منتظر صاعقه‌های ویرانگر باشند آنها در گذشته ظهور خشم ما را دیده اند.

اما در كنار تهديدات فرماندهان نظامي كشور، سه شنبه شب و در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید 'محمد علی الله دادی' و جمعی از شهدای مقاومت، معاون وزیر امور خارجه اعلام كرد، ايران رسما پيامي به آمريكا در خصوص تهديد رژيم صهيونيستي ارسال كرده است. حسین امیر عبداللهیان گفت: در این پیام به آمریکاییها اعلام کردیم رژیم صهیونیست ها با این اقدامات وارد خط قرمزهای ایران شده است و مقامات اين رژیم باید منتظر عواقب این اقدام خود باشند.

پيشتر نيز برخي فرماندهان عالي رتبه نظامي اعلام كرده بودند كه ايران پاسخ كوبنده اي به اسرائيل خواهد داد.

راه براي جنگ با اسرائيل باز شد

محسن رفیق‌دوست از فرماندهان دوران دفاع مقدس در اين خصوص گفته بود: زمانی که با عراق در حال جنگ بودیم، آرزو می‌کردیم که راه باز شود تا بتوانیم با رژیم اسرائیل نیز بجنگیم که حمله تروریستی اخیر این رژیم راه را برای ما باز می‌کند.

وي گفت: پس از نبردهای ۳۳ و ۲۲ روزه لبنان و غزه چیزی از رژیم اسرائیل باقی نمانده و همین نام نیز به زودی از بین می‌رود.

اقدام صهیونیست‌ها بدون پاسخ نخواهد ماند

سردار حسين دهقان وزيردفاع كشورمان هم با بيان اينكه این اقدام صهیونیست‌ها بدون پاسخ نخواهد ماند، مهم ظرف زمانی و مکانی پاسخ است که اقتضای این پاسخ را داشته باشد گفت: تسلیح کرانه باختری سیاست کلی نظام جمهوری اسلامی است و ما در این راه تمام ظرفیت‌های خود را به کار خواهیم گرفت.

قصاص خواهيم گرفت

محسن رضايي فرمانده اسبق سپاه هم در واكنش به اقدام اخير رژيم صهيونيستي كه منجر به شهادت جمعي از رزمندگان مقاومت و شهادت سردار الله دادي شد گفت: محور مقاومت دارای استراتژی مشخص است که با یک یا دو حادثه از آن خارج نمی شود؛ هرچند که حزب الله قصاص این کار را خواهد گرفت، اما حزب الله دارای تدبیر یا برنامه بلندمدتی است و به عصبانیت کشیده نمی شود، هر چند که قصاص خود را خواهد داشت.

انتقام خون شهدا را با قدرت خواهيم گرفت

سرلشکر مصطفی ایزدی معاون ستاد کل نیروهای مسلح هم در خصوص عکس‌العمل ایران نسبت به این اقدام اسرائیل گفت: رزمندگان اسلام انتقام خون شهدای خود را با قدرت خواهند گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شروین
ینی میشه ایران یه 500-600 تا موشک خفن همزمان شلیک کنه به اسرائیل و شر همشونو یکجا بکنه ؟
خیلی حال میده
انشاءالله بزودی چیزی فراتر از موشک با خاک یکسانشون میکنه
من
اسراییل بایییییییییییییییییییییییییییییییییییییید از صفحه روزگار پاک شود.
هاشم
سلام سردارجعفری خداقوت کاش میتوانستم تلفنی با شما دوکلمه حرف بزنم ازمکر وحیله وتورهای تروریستی اسرائیل غافل نباشید توکل برخدا برای موفقیتتان
United States
مرحبا به مقاومت اسلامی
ماشالله حزب الله
بنده خدا
این منفی ها یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به امید نابودی اسرائیل
برای آن روز روز شماری میکنیم
ایران باید انتقام سختی از این رژیم کودک کش و مزدور بگیرد
انشاالله انتقام سختی خواهیم گرفت
نکته سنج
حزب الله کار خود را کرد ...
کی میگه توتهران خونه گرونه؟؟میدونید قیمت سوراخ موش تو تل اویو الان چنده؟؟!!!!
Romania
لطفا قبل از مجازات رژیم غاصب اقازاده هایی که خارج زندگی میکنند را به کشور اورده ودر مبارزه شرکت دهید تا اقاهاشان مثل دفاع مقدس انها را از محیط جنگ دورنکنند که بعدا به مقام برسند و بر گرده ملت سوار شوند
سعید
Iran, Islamic Republic of
ما عاشق مبارزه با اسراییلیم و برای آن لحظه شماری می کنیم....