پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

عضویت در شبکه‌های اجتماعی جرم است؟

پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب: 195452
با توجه به این مساله که اکثر این شبکه‌ها بستری خبری دارند، اخبار و فیلدهای خبری و تصاویر افراد، زمینه ساز سوءاستفاده‌های بعدی می‌شوند.
به گزارش برنا، سرهنگ سید محسن میر بهرسی، معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در گفت‌وگو با برنا در مورد عضویت در شبکه‌های اجتماعی گفت:عضویت در شبکه‌های اجتماعی داخلی تا زمانی که ضوابط رعایت شود، مشکلی پیش نمی‌آورد.

اما از آنجایی که شبکه‌های اجتماعی خارجی بستری برای اعمال مجرمانه و سوءاستفاده بیگانه از جوانان کشور هستند، فضایی مجرمانه دارند. با توجه به این مساله که اکثر این شبکه‌ها بستری خبری دارند، اخبار و فیلدهای خبری و تصاویر افراد، زمینه ساز سوءاستفاده‌های بعدی می‌شوند. ما با کسانی که در این فضا، اقدام به جابجایی اخبار و اطلاعات کرده و اعمال مجرمانه انجام می‌دهند،برخورد می‌کنیم.این فضا مانند خیابانی در محله‌ای جرم خیز است که ممکن است فردی از آن عبور کند، اما افرادی ممکن است در این محله دست به شرارت بزنند و ما با افرادی که عمل مجرمانه انجام می‌دهند، برخورد می‌کنیم.

از آنجا که این فضا گسترده است، اکثر افراد نا آگاهانه وارد این فضاها می‌شوند و ما سعی می‌کنیم این افراد را از حضور در این فضا برحذر داریم، به جهت اینکه بستر، بستر مجرمانه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *