جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

افشاگری سروری درباره برخی پولهای کثیف

سه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب: 418652
قائم‌مقام جمعیت رهپویان با بیان اینکه پول‌های کثیف منشا بروز نابسامانی‌های سیاسی در کشورمان بود، گفت: در انتخابات سال‌های ۸۴ و ۸۸ مبتنی بر همین روند غلط شاهد ورود پول از برخی کشورهای عربی به نفع یک کاندیدا بودیم.
به گزارش جهان، پرویز سروری قائم‌مقام جمعیت رهپویان در گفت‌وگو با فارس،‌ با اشاره به مسئله پول های کثیف در عرصه سیاسی اظهار داشت: انتخابات در کشور ما با مشارکت مردم یک موضوع در متن و غیرحاشیه‌ای است و به امنیت، اقتدار و عزت ملت ما مربوط می‌شود از این رو به هیچ عنوان قابل مسامحه نیست.

سروری با بیان اینکه بستر این مسئله (پول‌های کثیف) از زمانی آغاز شد که کارگزاران زمینه حضور در انتخابات را با تشکیل حزب و استفاده از رانت‌های مختلف به وجود آورد، گفت: این شائبه درست از زمان حضور کارگزاران در قدرت که با تشکیل حزب در انتخابات حضور یافتند ایجاد شد و این بدعت غلط را به وجود آوردند که دولت‌ها با احزاب خودساخته حضورشان در قدرت را استمرار بخشند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: این پول‌های کثیف منشا بروز نابسامانی‌های سیاسی در کشورمان بود و در انتخابات سال‌های ۸۴ و ۸۸ مبتنی بر همین روند غلط، اخباری را استماع کردیم که نشان می‌داد برخی با مدل تاثیر پول بر انتخابات دست به اقداماتی زدند و متاسفانه شاهد ورود پول از برخی کشورهای عربی به نفع یک کاندیدا بودیم.

وی با بیان اینکه این افراد منتسب به کاندیداها در شرکت‌های با ظرفیت بالای پولی فعالیت می‌کردند افزود: بنابراین اگر قرار است در رابطه با پول‌های کثیف صحبت شود باید ریشه‌های ورود آن و فسادی که برای تبدیل ثروت به قدرت وجود دارد، مورد بررسی قرار گیرد.

سروری تاکید کرد: باید دید وزیر کشور از چه زاویه‌ای مسئله پول کثیف را مطرح می‌کند و و اسناد آن چیست و اگر مسئولان طالب بررسی و آسیب‌شناسی این موضوع هستند باید تاریخ آن را از مبدا شکل‌گیری پول‌های کثیف بررسی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
نام ان نماینده را افشا کنید اکه راست می کویید