شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۱
ابوترابي در نطق ميان دستور:

روحانی دولت را تبديل به خانه سالمندان نکند

سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب: 301354
عضو کميسيون حقوقي_ قضائي مجلس، در نطق ميان دستور خود ضمن تبريک به حجت الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحاني، گفت: از جناب آقاي روحاني تقاضا دارم هيئت وزيران تبديل به خانه سالمندان نشود و از جوانان اين مرز و بوم نيز در هيئت وزيران استفاده شود.
روحانی دولت را تبديل به خانه سالمندان نکند
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم تیران، نجف آباد و کرون در مجلس در نطق میان دستور خود، در جلسه علنی بهارستان به مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت و گفت: به وزیر آموزش و پرورش اخطار می‌نمایم که مدارس فرسوده شهرستان نجف آباد که فرسوده‌ترین مدارس استان اصفهان می‌باشد، در حال تخریب بر سر دانش آموزان است و همان‌گونه که عرض شده، تابه حال دو کلاس بر سر دانش آموزان فرو ریخته که خوشبختانه تلفات جانی نداشته ولی این روند نگران کننده است.

وی در ادامه افزود: اگر فکر اساسی صورت نگیرد، ممکن است در آینده ما شاهد اخبار ناگواری باشیم و این شمایید که باید پاسخگوی این موضوع باشید.

وی ادامه داد: جای تأسف دارد این حوزه انتخابیه با دارا بودن ۱۲ شهر و جمعیت بالغ بر ۳۶۰ هزار نفر، از امتیازات فاضلاب شهری برخوردار نمی‌باشد.

ابوترابی همچنین اقدام دولت در پروژه مسکن مهر را ستود و گفت: از دولت به لحاظ حرکت عظیم مسکن مهر تشکر می‌کنم، اما می‌طلبم که برای کاهش نارضایتی اقشار ضعیفی که این منازل را خریداری نموده‌اند، حمایت بیشتری انجام گیرد.

این نماینده در ادامه خطاب به وزیر ورزش و جوانان، گفت: به وزیر ورزش و جوانان یادآوری می‌شود که ورزش فقط فوتبال و آن هم فقط دو تیم تهرانی نیست، ضمن انتقاد از هزینه میلیاردی از بیت‌المال برای این دو تیم فوتبالی، انتظار است نگاهی نیز به سایر ورزش‌ها و سایر شهرستان‌ها شود.

ابوترابی در خاتمه اظهار داشت: ضمن تبریک به حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، از وی تقاضا دارم هیئت وزیران تبدیل به خانه سالمندان نشود و از جوانان این مرز و بوم نیز در هیئت وزیران استفاده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیر
سلام چرا نظر بنده را درج نکردید