جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱۰

فقیهی كه وعده‌هاي آقای مشائی را پس زد

شنبه ۲ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 126151
يكي از مدرسين يك مدرسه ديني در تهران فرستادگان ويژه "مشائی" ، را به حضور نپذيرفت.

به گزارش خبرنگار سياسي جهان، به تازگي گروهي از سوي آقای میم با عنوان كميته فرهنگي دولت ضرورت ارتباط با محافل ديني و فرهنگي با يكي از مدرسين مدرسه "م" در تهران ديدار كرده و در خلال گفتگوي خود درباره توانمندي‌ اين كميته در حمايت‌هاي مالي سخن به ميان رانده اند.

برپايه اين گزارش دراين ديدار"خ" مدرس مدرسه علمیه در واكنش به رفتار و گفتار آنان با ابراز تاسف شديد از اين‌گونه فعاليت‌ها خواستار توجه بيشتر دولتمردان به وضعيت اقتصادي و فرهنگي جامعه شده است.

اخبار دريافتي حاكي است اين گروه درتلاش براي ديدار مجدد با اين مدرس ناكام مانده و " خ" به صراحت تاكيد كرده كه ديگر آنان را به حضور نمي‌پذيرد.

طي ماه‌هاي اخير اخبار متعددي درباره تلاش ناکام "میم" اسلام شناس(!) برای دیدار با برخی از علمای دینی و مراجع منتشر شده است.

گفته می شود در حال حاضر 75 تن از فعالین سینما و موسیقی برای دیدار با آقای میم درخواست ملاقات کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خيلي جالبه.تو عنوان خبر ميزنين مشائي تو متن خبر مي زنين آقاي ميم.
Iran, Islamic Republic of
اگه ازش راهمنایی وکمک خواسته و اون رد کرده پس حق مشایی که خودش تشخیص بده
Iran, Islamic Republic of
اين نتيجه نظريه پردازي ديني آقاي اسفندياره.خدا كنه احمدي نژاد دست ازحمايت متعصبانه مشائي دست بردارد.
Iran, Islamic Republic of
این برنامه آقای میم اسلام شناس است که به هر تقدیر بتواند با قشر مذهبی ارتباط بگیرد و از اسم و نام انها استفاده کند.البته این موضوع خیلی هم عجیب نیست
Iran, Islamic Republic of
این راه درستی نیست.ای کاش آقای رئیس جمهور بیش از این اجازه سوء استفاده به اطرافیان خود دهند.بجای پاسخ گوئی به انتقادات راه مشروع سازی رفتارهای فرهنگی را در پیش گرفتند
Iran, Islamic Republic of
هیچ شیعه پیرو اهل بیت علیهم السلام معتنی به آموزه های مکتب آن بزرگواران علاقه ای به ملاقات با افراد بازیگر و متهاون به فرهنگ اصیل اهل بیت علیهم السلام و متجاهر و متهتک ندارد.
Sweden
آقای احمدی نژاد ! تو را به هر کی باورش داری تا دیر نشده مشایی و رحیمی را از خودت دور کن. این آقای مشایی تاکنون هزینه سنگینی بر دوش شما و کل نظام گذاشته است
Iran, Islamic Republic of
مشايي آينه تمام نماي برخي از اهمال كاري ها و كوتاهي هاي دوستان اصولگراست.يادمان باشد هر جا كوتاه بيائيم مشايي ها بزرگ مي شوند درود بر جهان .
Iran, Islamic Republic of
دم مشایی گرم که از علما فاصله نمی گیرد
Iran, Islamic Republic of
حتما مدرسه دینی وام نمی خواد