پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

گران‌فروشی 250 میلیاردی واردكنندگان خودرو

دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 267551
معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌كنندگان و تولیدكنندگان از تشكیل پرونده 250 میلیارد تومانی گران‌فروشی برای شركت‌های واردكننده خودرو خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، مجتبی فراهانی اظهار كرد: در بازرسی‌های صورت گرفته از شركت‌های واردكننده خودرو تخلف گران‌فروشی برخی از این شركت‌ها محرز شده است.

وی با بیان اینكه در برخی موارد تناسبی بین ارز مورد استفاده و قیمت فروش خودروی وارداتی وجود نداشته است، خاطرنشان كرد: در این زمینه پرونده 250 میلیارد تومانی گران‌فروشی برای این واردكنندگان تشكیل و به تعزیرات ارسال شده است.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌كنندگان و تولیدكنندگان در پاسخ به اینكه بیش‌ترین تخلف مربوط به كدام واردكننده بوده است؟ اظهار كرد: با توجه به آنكه محكومیت این شركت‌ها در تعزیرات قطعی نشده در حال حاضر امكان اعلام نام آن‌ها وجود ندارد اما میزان تخلف یكی از این شركت‌ها به تنهایی 90 میلیارد تومان است.

فراهانی تصریح كرد: علاوه بر گران‌فروشی، برخی واردكنندگان به تعهدات خود در زمینه تحویل خودروهای پیش فروش شده عمل نكرده‌اند در این موارد پرونده تنها با رضایت شاكی مختومه نمی‌شود بلكه از شركت واردكننده لیست تمام خودروهای پیش فروش شده اخذ و در صورت وجود موارد مشابه پرونده به تعزیرات فرستاده می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *