سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۲
۲۸
زاکانی:

برخی خواص در مواقع حساس سر سفره دیگران بودند/ عده‌ای نمی‌خواهند انقلاب روی پای‌خود بایستد

يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۰۷
کد مطلب: 397359
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برخی خواص در مواقع حساس سر سفره دیگران بودند.
برخی خواص در مواقع حساس سر سفره دیگران بودند/ عده‌ای نمی‌خواهند انقلاب روی پای‌خود بایستد
به گزارش جهان، علیرضا زاکانی در یادواره ۲۵ نفر از سرداران، فرماندهان و شهدای منطقه حسین‌آباد این شهرستان در حسینیه بقعه متبرکه آقا سید حسن آستانه اشرفیه با تسلیت ایام رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع)، اظهار کرد: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا زمینه نیکی آخرت را فراهم می‌کند.

وی، یکی از ثمرات قیام امام حسین (ع) را انقلاب اسلامی با پیروی از امام راحل دانست و با بیان اینکه امام حسین (ع) راه و مسیر امام حسن (ع) را دنبال و قیام کرد و در چهره امام حسین (ع) دیدگاه خدا تجلی می‌شد، درباره حکومت امام حسن(ع) خاطرنشان کرد: امام حسن مجتبی (ع) چهار تا ۶ ماه حکومت کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه ما پیرو حضرت علی (ع) هستیم و نمی‌توانیم جنگ روانی و سیاسی‌کاری انجام دهیم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی تحول بزرگی در جهان معاصر ایجاد کرد و پس از ۳۶ سال مبارزه، نظام سلطه هر روز ضعیف‌تر می‌شود.

زاکانی به همگان توصیه کرد: کتاب مقام معظم رهبری با عنوان انسان ۲۵۰ ساله که زندگی پیامبر اسلام(ص) و زندگی امامان را بررسی می‌کند، مطالعه کنند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در اربعین حسینی (ع) و با بیان اینکه خون شهدای انقلاب اسلامی و همه خون‌ها فدای یک قطره خون امام حسین (ع) است، یکی از ویژگی‌های مردم ایران نسبت به صدر اسلام را پیروزی بر جهاد اکبر علاوه بر جهاد اصغر عنوان کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس به فتنه ۸۸ اشاره کرد و یادآور شد: در فتنه ۸۸ کشور غبارآلود شد، اما بصیرت و آگاهی جامعه و رهنمودهای مقام معظم رهبری بار دیگر ملت ایران را سربلند کرد.

زاکانی با بیان اینکه عده‌ای در فتنه حرف‌هایی زدند و طبق فرموده مقام معظم رهبری، این افراد از داخل به آمریکا چراغ سبز نشان دادند، اضافه کرد: دشمن در تلاش است راه مردم را از بین ببرد؛ در سفر پارلمانی که به عراق داشتیم، مسئولان عراق می‌گفتند «ما می‌خواهیم بر محور ایران شکل بگیریم که این برگرفته از اسلام ناب محمدی است».

وی درباره تلاش آمریکا به هزینه‌کردهای این کشور علیه ایران، عنوان داشت: آمریکا ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار برای ضربه زدن به ایران و اسلام هزینه کرد و با وجود این همه هزینه باز هم تمام دستاوردها به خواست خدا نصیب ایران شد.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه عده‌ای در داخل نمی‌خواهند انقلاب روی پای خود بایستد و ابهام ایجاد می‌کنند، تأکید کرد: برخی از خواص در زمان‌های حساسی که نیاز به آنها بود بر سر سفره دیگران حاضر بودند.

زاکانی به موضوع تحریم‌ها اشاره کرد و یادآور شد: اگر مقابله با تحریم‌ها یک خواست عمومی شود سختی‌ها را می‌توان به راحتی پشت سر گذاشت.

وی به ذکر خاطره‌ای از شهید طهرانی‌مقدم اشاره کرد و بیان داشت: شهید طهرانی‌مقدم به بنده گفت «موشک فاتح ۱۱۰ را پس از سه روز توسل به امام هشتم (ع) در دفتر نقاشی دخترم طراحی کردم».

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: اکنون حزب‌الله مجهز به این موشک‌ است و اکنون سید حسن نصرالله می‌گوید «هیچ نقطه‌ای از اسرائیل دور از دسترس ما نیست» و شارون نیز در صحبت‌های خود علیه ایران گفت که اگر حزب‌الله نبود شاید ما بارها به ایران حمله می‌کردیم.

زاکانی در پایان تشریح کرد: اگر فرهنگ شهدا و تأکید امام راحل و رهبری توسط مسئولان سرلوحه قرار گیرد، ایران گلستان می‌شود.
منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجیداعتمادی
بنام خدای شهدا شهادت بابی است که همه مخلصان عالم مشتاق آن بودندوتاچنین بزرگانی که شایدازگمنامان باشند درجامعه اسلامی زندگی می کنند فتنه های فتنه گران نقش بر آب است
منافق تازه به دوران رسیده
درودبرآقای زاکانی عزیز ای کاش شمه ای از بصیرت و مردانگی و نجابت شما را شیخ دیپلمات هم داشت
سرباز و جان باز
وعده ما، راهپيمايى (٩ دى ) ،
حمايت از رهبر معظم ، خط امام راحل ، واعتراض به خيانت ،
ووطن فروشىِ دشمنانِ بظاهر دوستِ رياكار !!!؟؟؟
درود بر ایشان
...الان که فقط مردم پایین هرم دارن مقاومت می کنند..
اقای زاکانی با قدرت بیشتری در برابر فساد بایستید
ممنون
Romania
اینقدر جلوی فساد ایستاده ..
یدفعه زیادیش نکنه
طرفدارِ ...
سرسفره يزيد ( آل سعود ) ...
دانشگاه ازاد رو هم دریابید
نمیخواهند چون پای منافعشان در میان است
چرا دقیق نمیگین این بی بصیرت ها کی هستن افشاگری گنید
امثال باب زن یا خاو یا .... بگم بگم.
اقای زاکانی چرا درباره گرانی یا مشکلات مریضهای کشور یا مشکلات ناشی از فساد و دزدی در برخی از بانکها یک بار فقط یک بار در دوران نمایندگی تون حرف نمی زنید. این چند روز نمایندگی زود داره تموم میشه ها.؟
Finland
همینطوری یه حرفی زدیا
بنده خدا این زاکانی و توکلی و نادران این همه داد زدن دزدارو بگیرید فساد شد فلان شد اونوقت میگی دوران نمایندگی تموم شد چقد بگن
...سکوت چه کسانی انجام گرفت؟
البرزعرفانی
France
درود بر آقای زاکآنی که مردانه در برابر سران فتنه ایستاده اند .
آقای زاکانی با زندگی ساده و بی آلایش خود به همه ثابت کردند که پیرو رهبر عزیزمان هستند . پاینده باشند مردان دلاور ایران زمین
اقای زاکانی دغدغه ی مبارزه با فساد دارد
درود بر همه نمایندگان واقعی
Romania
برخی خواص یک مشت مقام پرست مرفه بی درد. ...
از جمله مواقع حساس فتنه 88
گرچه به آقای زاکانی انتقاداتی دارم اما در بعد مبارزه با فساد مخصوصا فساد دانشگاه آزاد اقدامات ایشان ستودنی است.
همون اصلاح طلبان هستند که دنبال وابستگی ایران و ایرانی هستند.
اون هم سفره استکبار جهانی
Iran, Islamic Republic of
عمارانقلاب درود بر شما
حزب الله
خدا انشاالله به همه ما بخصوص .. بصیرت و تقوی عنایت فرماید .
رضا
Iran, Islamic Republic of
با سلام
باید عرض کنم وقتی سفره 000 چربتر هست خوب معلومه اونهای که به دنبال راحتی دنیا هستند انتظاری جز این نمیرود
Iran, Islamic Republic of
درود بر نماینده ارزشی