شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

التماس پرسپولیسی‌ها از مدافع سایپا

پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 387459
هواداران پرسپولیس درخواست عجیبی از ابراهیم شکوری مدافع تیم سایپا و پیشین تیم‌شان کردند و با شعار "ابراهیم شکوری تیم‌مان عقب است، راه بده راه بده" از شکوری خواستند که اجازه گلزنی به بازیکنان پرسپولیس را بدهد!
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، هواداران پرسپولیس در جریان دیدار این تیم مقابل سایپا درخواست عجیبی از مدافع حریف داشتند.

علی کریمی مربی تیم فوتبال کشورمان در نیمه دوم به همراه مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس برای صرف چای به جایگاه خبرنگاران آمدند. فنونی‌زاده در صحبت با کریمی به شرح خاطراتی از گذشته پرداخت.

 بازی کسل کننده ۲ تیم باعث شده بود که دِاکروز یکی از دستیاران کی‌روش به همراه مارکار آقاجانیان برای دقایقی قید تماشای مسابقه را بزنند و به خوش و بش با یکدیگر بپردازند.

 با توجه به بارندگی در تهران از بیشتر لوله‌های تونل ورزشگاه آزادی آب می‌چکید و سرتاسر مسیرهای تونل پر از آب بود و نمای بدی به ورزشگاه آزادی داده بود.

 میلاد میداوودی پس از گلش به پرسپولیس به سمت نیمکت سایپا رفت و با دستانش سلامی نظامی داد.

 اینترنت ورزشگاه در نیمه دوم بازی قطع شد که با توجه به عدم پخش این بازی کار برای خبرنگاران مشکل شده بود.

 در اواسط نیمه دوم به یک باره هواداران پرسپولیس درخواست عجیبی از ابراهیم شکوری مدافع تیم سایپا و پیشین تیم‌شان کردند و با شعار "ابراهیم شکوری تیم‌مان عقب است، راه بده راه بده" از شکوری خواستند که اجازه گلزنی به بازیکنان پرسپولیس را بدهد!



* در صحنه‌هایی از بازی حسین عبدی و حمید درخشان بابت عملکرد داور بازی به ناظر داوری اعتراض کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *