پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۳

امشب؛ آخرین قسمت «پرده‌نشین»

دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب: 397557
تهیه‌کننده «پرده‌نشین» گفت: این سریال در حوزه اجتماعی اما با رویکرد کاملا دینی و با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی ساخته و تولید شد. آخرین قسمت این مجموعه تلویزیونی امشب نمایش داده می‌شود.
به گزارش جهان محمود رضوی تهیه‌کننده «پرده‌نشین» در گفت‌وگو با تسنیم، درخصوص این سریال گفت: این سریال در حوزه اجتماعی اما با رویکرد کاملا دینی و با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی ساخته و تولید شد. همین که پس از سالها سریالی در حوزه سبک زندگی ساخته شد باعث افتخار است.

وی با ابراز رضایت از استقبال مخاطبان از سریال «پرده‌نشین» و بازخورد مناسبی که نسبت به این سریال صورت گرفت، افزود: مردم و مخاطبان به خوبی داستان و قصه این سریال را دنبال می‌کردند و با آن ارتباط گرفتند و نسبت به سریال‌های در حال پخش استقبال خوب و مطلوبی نسبت به «پرده‌نشین» صورت گرفت.

رضوی اضافه کرد: در تولید سریال «پرده‌نشین» حتما کم و کاستی‌هایی داشتیم که مردم آنها را نادیده گرفتند و بیشتر به نقاط قوت و مثبت آن توجه کردند و مورد حمایت قرار دادند.

تهیه‌کننده «پرده‌نشین» اعلام کرد: امشب قسمت آخر این سریال پخش می‌شود. سعی ما این بود که کلیه گره‌گشایی‌های اصلی داستان در قسمت آخر بازگشایی نشود و در چندین قسمت آخر، داستان شخصیت‌های اصلی را به پایان رساندیم.

وی گفت: نتیجه نهایی و آخر را که مخاطبان آن را دنبال می‌کنند در این قسمت نشان داده می‌شود و مخاطب به جز یک موضوع کلیه موضوعات برایش مشخص شده و منتظر است که ببیند که چه اتفاقی در قسمت آخر این سریال رخ می‌دهد.

رضوی یادآور شد: بخش پشت صحنه و مصاحبه عوامل این سریال درباره سریال «پرده‌نشین» در دو قسمت آماده پخش شده که طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه این هفته پخش می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمد ماجد
سریال خوبی بود. لذت بردم
سریال خیلی خوبی بود باید ادامه پیدا کنه ولی عیبا رفع شود
عاطفه افسری
واقعا قشنگه قسمت های اوا سریال را ندیدم ولی از ز قسمت پنجم پایه سریال بودم از شما تشکر میکنم