جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

پیشنهادزشت ازبک‌هابه سرمربی کشتی ایران

دوشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۰۳
کد مطلب: 167750
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از شکست داود گیل نیرنگ در فینال مسابقات کشتی قهرمانی آسیا گفت: ازبک‌ها ۱۰ دقیقه قبل از دیدار فینال به من پیشنهاد دادند پنج هزار دلار می‌دهیم تا کشتی گیر شما بازنده شود اما وقتی ما این پیشنهاد را قبول نکردیم، پول را به داوران دادند.
محمد بنا پس از پایان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در گفتگو با مهر ضمن بیان این مطلب افزود: متاسفانه ازبک‌ها دست به هر کاری زدند تا مدال طلای وزن ۹۶ کیلوگرم را در خانه نگاه دارند.

وی ادامه داد: ۱۰ دقیقه قبل از آغاز مسابقه فینال وزن ۹۶ کیلوگرم ازبک‌ها به من پیشنهاد دادند با گرفتن پنج هزار دلار به کشتی گیرم بگویم در دیدار فینال برابر کشتی گیر کشورشان ببازد اما من گفتم اگر ۵۰۰ هزار دلار هم بدهید این کار را نمی‌کنم. متاسفانه آنها رفتند و این پول را به داوران دادند تا کشتی گیر ما را بازنده کنند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با ابراز رضایت از عملکرد همه شاگردانش در این دوره از مسابقات گفت: کسب مدال نقره هم هیچ چیز از ارزش‌های گیل نیرنگ کم نمی‌کند. من به داود گفتم باید طوری کشتی بگیرد که ازبک‌ها هم نتوانند با زد و بند مدال طلا را از او بگیرند اما متاسفانه نتوانست خواسته‌ام را برآورده کند.

محمد بنا خاطرنشان کرد: این برای نخستین بار است که تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در هر هفت وزن صاحب مدال می شود و این موفقیت آینده روشنی را برای کشتی فرنگی در مسابقات جهانی و المپیک لندن به تصویر می‌کشد.

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با کسب چهار مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز قهرمان بیست و یکمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد. این رقابت‌ها به میزبانی ازبکستان و در سالن "یونوس آباد" شهر تاشکند برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بنا دوستت داریم
از صمیم قلب
United States
احسنت به تو ای جوانمرد ایرانی اهل شهر خمین
Iran, Islamic Republic of
بنا روی تیمی نتیجه گرفت که عبدالله چمن گلی زیربنایش را درست برنامه ریزی کرده بود.خدمت صادقانه چمن گلی را از یاد نبریم..