پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱
رییس جمهوری در دیدار اعضای ستاد مرکزی راهیان نور:

راهیان نور تعلق به هیچ حزب و جناحی ندارد

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۸
کد مطلب: 410885
رییس جمهوری عصر چهارشنبه در دیدار اعضای ستاد مرکزی راهیان نور کشور تصریح کرد: راهیان نور تعلق به هیچ حزب و جناحی ندارد بلکه متعلق به شهیدان دفاع مقدس، استقلال کشور و رهبری است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حسن روحانی، قدرت ایران اسلامی را در سایه ایمان جوانان آن دانست و با اعلام حمایت دولت از ستاد راهیان نور گفت: شما باید واقعیت های جنگ و افتخارات رزمندگان ما را بدون اغراق و مبالغه برای جوانان بیان کنید.

رییس جمهوری افزود: کتاب دفاع مقدس را باید همواره پیش روی نسل‌های نو گشوده نگهداریم و این رسالت بزرگ فرهنگی اکنون بر دوش اعضای ستاد راهیان نور است.

روحانی با تاکید بر اینکه در جنگ هشت ساله، فرهنگ، نیروی انسانی و انگیزه دینی بر انواع تجهیزات و سلاح پیروز شد، گفت: پیروزی ما پیروزی قدرت انسانی، قلب های پاک و منور و ایمان و ایثار جوانان بر تجهیزات بود.

رییس جمهوری تصریح کرد: بازدارندگی در کنار تسلیحات و تجهیزات نظامی با قدرت نرم حاصل می شود و فرهنگ روحیه دفاعی و جهادی، همان قدرت نرم است و راه تقویت این فرهنگ، بازگو و زنده نگه داشتن یاد و خاطره قهرمانان دفاع مقدس است.

روحانی در ادامه با اشاره به جایگاه ویژه نیروهای مسلح و ضرورت پرهیز از ورود به جناح بندی های سیاسی اظهارداشت: نیروهای مسلح ما باید بتوانند کل ملت را در روز خطر و روز لزوم به صحنه بیاورند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


متعلق ندارد اما.......و اما ...و اما و ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟