پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۱۹

بایدن: لازم باشد به ایران حمله می کنیم

شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 420488
معاون رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی سوال برانگیز مدعی شد که اگرچه حمله به ایران اقدامی دشوار است اما اگر لازم باشد واشنگتن این کار را انجام می دهد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از پولتیکو نوشت: «جو بایدن» با تاکيد بر حمايت ايالات متحده از اسرائيل، گفت که حمله به ايران «ريسکی است که هنوز امکان دارد انجام آن را بپذيريم و چنین اتفاقی اگر لازم باشد رخ می‌دهد».

این اظهارات در حالی بیان می شود که مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای ۱+۵ برای نگارش متن توافق جامع در مرحله حساسی قرار دارد.

بايدن در موسسه «واشینگتن برای سياست خاور نزديک»، در عين حال که از مذاکرات هسته‌ای با ايران دفاع کرده، بر تعهد ايالات متحده آمريکا در پشتيبانی از اسرائيل تاکيد کرده است.

بایدن در اظهارات خود گفت: «ما همچنان که توافق هسته‌ای با ايران را دنبال می‌کنيم، بر عمق روابط خود با اسرائيل و ديگر متحدان خود در منطقه نيز می افزاييم».

معاون اول رئیس جمهور آمريکا افزود: «حمله به ايران امری ساده، حداقلی يا قابل پيش‌بينی‌ نيست. اما اين اتفاق اگر لازم باشد رخ می‌دهد. اين ريسکی است که هنوز امکان دارد انجام آن را بپذيريم تا جلوی دستيابی ايران به بمب اتمی را بگيرد».

جو بایدن همچنین با انتشار پیامی در توئیتر اعلام کرده که هیچ یک از روسای جمهور امریکا به اندازه «باراک اوباما» بری افزایش امنیت رژیم صهیونیستی تلاش نکرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


لازم باشد دهانشان را با خاک پر می کنیم!
مردک صهیونیست ! غلط زیادی نکن !
بخواد هم نمیتونه
یوخ بابا!
مآ
شاید شروع حمله با شما باشد ولی یقینا انتهای آن دست شما نیست
حالا اگر مردی بسم الله
جرات داری حمله کن
حمله کنید منتظریم
غلط کرده و اگر قدرت حمله را داشتند تا حالا صددرصد حمله کرده بودند و وقتی ضعیف هستند همش شعار میدن احمقها
محمد صابر
حمله کنید ... طبس که یادتان نرفته
هشت سال جنگ جهانی ما با شماها که یادتان نرفته
شکست جنگ سی وسه روزه هم که یادتان هست
راستی داعش و النصره هم بذارید کنار خاطراتتان
پازل شکست تان وقتی تکمیل میشود که یکجا اسرائیل را نابود کنیم .
ویتنام رو یادت رفت خخخخخ
محمدی
از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم امریکا بسیار زبان دراز شده و دولت 11 ذلیلا به گستاخی او پاسخی نمیدهد و این خود باعث پررویی بیشتر و دهن دریدگی امریکا شده است.
یاد ارزش پاسپورت ایرانی و اهمیت قطعنامه های شورای امنیت افتادم!
ابوالفضل
لازم باشد :

"... ما نمى‏ گذاريم اينها طياره هايشان پياده بشوند، چتربازهايشان را بين هوا مى‏كشيم، از بين مى‏ بريم. مگر آنها مى‏توانند به اينجا هجمه كنند؟ ... "

صحيفه امام، ج‏لد 17، صفحه 405
غلط ميكني با بابات by then !!
شهبازی
برداروندارت لعنت اگر حمله نکنی. مردک یانکی توی افغانستان ؛یمن؛ اکراین تاگلو توی لجنزار ماندهای حالا حرف ایران را از دهان کثیفت میزنی؟؟؟
Romania
با سلام
آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند
یونس
Latvia
شما جرات حمله به ایران را ندارید اگر داشتید و میتوانستید ماهیت شیطانی و استکباری شما به شما این اجازه را نمیداد که ملاحظه ای در این حوزه داشته باشید . ضمنا آمدنتان با خودتونه ولی رفتنتون دست شما نیست . پس خوب فکر کنید که دچار رفتار احمقانه ای نشوید .
United States
غلط بیجا( بخاطر صهیونیست شرور)
چه غغغغلطاااا
جایی که عقاب پر بریزد از پشه مغلوب تاریخی مقابل ویتنام چه خیزد؟! هع