جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴

واکنش تیموریان به حرف‌های قلعه‌نویی

چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب: 404387
آنها حالا به خواسته‌شان رسیده اند و دیگر آندویی در استقلال نیست که آقایان بخواهند در نشست‌های خصوصی‌شان باخت ها را گردنش بیندازند. شما فکر می‌کنید من دوست داشتم ازاستقلال بروم؟
به گزارش جهانٰ ؛ تیموریان در واکنش به حرف‌های قلعه‌نویی گفت: اگر سرمربی یک تیم مسئول جدایی بازیکنان نیست، پس کیست؟ آقایان یادشان رفته در جلسه‌هایی که من در باشگاه استقلال برگزار می‌کردم و آنها هم در برخی از این جلسه‌ها حضور داشتند می‌گفتند اگر نمی‌توانید حقوق آندو را بدهید، آزادش کنید برود.

راحت حرف از جدایی من زدند و حالا می‌گویند آندو را می‌خواستیم! بدون شک وقتی بازیکنی از یک تیم جدا می‌شود با دستور سرمربی است. آقایان خیلی راحت می‌توانستد با جدایی من مخالفت کنند و به مدیرعامل باشگاه بگویند آندو را می خواهیم و باید تحت هر شرایطی به تعهداتی که باشگاه به من داده عمل شود اما هرگزچنین حرفی نزدند.

البته باید بگویم اگر آنها هم من را می خواستند دیگر در استقلال نمی ماندم چون فضا برای ماندم در این تیم از همان هفته‌های نخست نیم فصل اول مهیا نبود و با مصاحبه‌هایی که آقایان می کردند آرامش ذهنی را از من و دیگر ملی پوشان گرفتند. لازم است یادآوری کنم که با اتفاقاتی که درتمرینات استقلال رخ داد دیگر ماندن من دراین تیم صلاح هم نبود. همه دیدند که برخی از لیدرها چگونه به من و نوامیسم فحاشی کردند و برخی از آقایان وقتی این صحنه ها را دیدند فقط نگاه می‌کردند. تمام این رفتارها به علاوه بدقولی‌های مکرر باشگاه استقلال و وعده‌های کذب برخی اعضای هیات مدیره که به وقتش درباره نحوه قراردادی که با من بسته شد افشاگری می کنم، باعث شد من تحت فشار قرار بگیرم و از استقلال بروم.

آنها حالا به خواسته‌شان رسیده اند و دیگر آندویی در استقلال نیست که آقایان بخواهند در نشست‌های خصوصی‌شان باخت ها را گردنش بیندازند. شما فکر می‌کنید من دوست داشتم ازاستقلال بروم؟ نه، هرگز. هیچ هواداری باور نمی‌کند که دل آندرانیک تیموریان با استقلال نباشد اما بعضی‌ها مدام خط می‌دادند که علیه من بگویند دل آندو با استقلال نیست. شما فکر می کنید آنها عاقبت به خیر می شوند؟ آقایانی که مدعی‌اند باعث جدایی من ازاستقلال نبودند یادتان نیست می‌گفتید آندو را آزاد کنید برود. چرا با لیدرهایی که به من و نوامیسم فحش دادند برخوردی نشد؟ چرا نرفتید مشکلات من را حل کنید؟ چرا زیر قول و قرارهایی زدید که در قراردادم بود و کاری نکردید که فضا برای ادامه کارم دراستقلال مهیا شود؟

برای اینکه راحت باشند فقط صورت مسئله را پاک کردید که کردید. آنها دل من را شکستند. آنهایی که باعث جدایی من ازاستقلال شدند را به خدا واگذار می‌کنم و امیدوارم شب‌ها راحت بخوابند. هیچ وقت آن‌ها را نمی‌بخشم و مثل ناصرخان حجازی که پیش از مرگش گفت بعضی‌ها را در استقلال هیچ وقت حلال نمی‌کنم من هم بعضی‌ها را هیچ وقت حلال نمی کنم چون باعث و بانی جدایی من ازاستقلال بودند و با رفتارها و تصمیم گیری‌هایشان اجازه ندادند من در استقلال بمانم. این جدایی تلخ‌ترین اتفاقی بود که درتمام طول دوران ورزشی ام رخ داد. هیچ وقت فکر نمی‌کردم با من که متولد آکادمی باشگاه استقلال بودم هم چنین برخوردهایی شود اما می‌بینم که برایشان تفاوتی نمی‌کند که سابقه یک بازیکن چیست و چه جایگاهی دارد و فقط فکر خودشان و اهداف‌شان هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *