جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲۹

آنچه گذشت در تحلیل شریعتمداری/چه کسی این ماجرای پلشت را رقم زد؟

دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۰۷:۲۶
کد مطلب: 164889
پاسخ اين سؤال نه پيچيده است كه براي فهم آن به اذهان ژرف انديش نيازي باشد و نه پنهان و رازآلود است كه بدون دسترسي به اخبار و گزارش هاي سري و طبقه بندي شده قابل درك نباشد. اين چرخش يكصد و هشتاد درجه اي دقيقا هنگامي آغاز شد كه دشمن احساس كرد- و يا در اين توهم افتاد- كه آقاي احمدي نژاد، حكم و توصيه رهبر معظم انقلاب را ناديده گرفته و از تن دادن به آن خودداري كرده است!
به گزارش جهان حسین شریعتمداری در تحلیل امروز خود به بررسی آنچه طی دو هفته گذشت، پرداخت.متن کامل این یادداشت در روزنامه کیهان امروز بدین شرح است:
ديروز آقاي دكتر احمدي نژاد بعد از يك غيبت ۱۱ روزه كه از ايشان انتظار نمي رفت و تعجب همراه با تاسف دوستان واقعي رئيس جمهور محترم را در پي داشت، به دفتر كار خود بازگشت و با اين اقدام- هرچند ديرهنگام- خويش، خواب خوش دشمنان بيروني و دنباله هاي داخلي آنها را به كابوس تبديل كرد. در فاصله ۱۱ روز گذشته آنچه در ميان مردم ديده مي شد، نگراني توام با دلخوري از رئيس جمهوري بود كه با اعتقاد به پيروي بي چون و چراي ايشان از رهبر و مقتداي خويش انتخاب كرده بودند و او نيز در خدمت به خلق خدا و ايستادگي در مقابل باج خواهي نظام سلطه جهاني، سنگ تمام گذاشته بود و اكنون در پي ماجراي اخير، دلشوره داشتند كه مبادا در گزينش خود به خطا رفته باشند! در ديگر سوي اين ميدان، دشمنان تابلودار اسلام و انقلاب و دنباله هاي حقير و شكست خورده آنها ايستاده بودند كه با توهم حاكميت دوگانه، آرزوي بيش از سه دهه بر زمين مانده خود را - دستكم به ظاهر- برآورده شده تلقي مي كردند و با ذوق زدگي- يا تظاهر به ذوق زدگي- اين «آرزو» را به «خبر» تبديل كرده و به شيپور فريب و پر سر و صداي خود سپرده بودند. و اما، در اين ميان گروه ديگري نيز بودند كه ماجراي پلشت اخير را خود آفريده بودند و يا در پيدايش آن نقش برجسته و پررنگي داشتند. اين جماعت كه با استناد به مواضع و عملكرد چند ساله شان در ميان مردم و نزد دوستداران واقعي رئيس جمهور محترم، «جريان انحرافي» نام گرفته اند، طي ۱۱ روز گذشته، به گواهي آنچه بر زبان و قلم آورده اند، نه دغدغه نظام را داشتند و نه سرنوشت رئيس جمهوري كه لاف دوستي و نزديكي با او را مي زدند برايشان اهميت داشت! آنها فقط نگران خود بودند. در اين گزاره ها- كه اندكي از بسيارهاست- همه روزه از سوي گروه انحرافي و به صورت پيامك براي اين و آن ارسال مي شد، دقت كنيد؛ «باند قدرت و ثروت، آقاي مشايي را هدف حمله و هجوم ناجوانمردانه خود قرار داده اند»! «مخالفان ولايت فقيه به احمدي نژاد و آقاي مشايي هجوم آورده اند»!و... اعضاي جريان انحرافي توضيح نمي دادند؛ كسي كه ۱۸ پست حساس دولتي و هزاران ميليارد تومان پول بي حساب و كتاب را در اختيار خود دارد و بدون احساس نياز به پاسخگويي در برابر قانون، دست به هر كاري كه مايل باشد مي زند و مبالغ نجومي از بيت المال را هرجا كه بخواهد هزينه مي كند و... صاحب ثروت و قدرت است، يا آن بسيجي پاكباخته و تهي دست كه تاراج بيت المال و حضور غريبه ها در كانون هاي حساس نظام را برنمي تابد و عليه گروه منحرف خروش برمي دارد؟!...
خوشبختانه رئيس جمهور محترم، همانگونه كه از ايشان انتظار مي رفت با حضور ديروز خود در رياست جمهوري و شركت در جلسه هفتگي هيئت دولت، از يكسو، به دلشوره و نگراني مردم كه بي علت نبود، پايان داد و ان شاءالله در ادامه مسير رگه هاي باريك احتمالي از تكرار رخداد پلشت ياد شده را نيز محو خواهد كرد و از سوي ديگر، خواب خوش دشمنان بيروني و دنباله هاي حقير و بارها شكست خورده داخلي آنها را نه فقط آشفته، كه به كابوس تبديل كرد و مي ماند جريان انحرافي كه اميد است رئيس جمهور محترم و مردمي، توصيه دلسوزانه دوستان واقعي خويش را ناديده نگيرد و از كنار دغدغه آنان كه نشان داده اند، نه سوداي سود دارند و نه غم بود و نبود، آسان عبور نفرمايند.
و اما، در اين وجيزه، سخن ديگري نيز در ميان است كه مي تواند و بايد براي همگان درس آموز و عبرت انگيز باشد و آن، اين كه تقريبا، بلافاصله پس از انتشار خبر ابقاي وزير اطلاعات از سوي رهبر معظم انقلاب كه با استقبال چنداني از سوي آقاي رئيس جمهور روبرو نشده بود- و يا اينگونه تبليغ شده بود- تمامي دشمنان بيروني با بهره گيري از ماشين عظيم و پردامنه تبليغاتي و رسانه اي خود به تقدير و تمجيد از آقاي احمدي نژاد پرداختند و در حمايت و قدرداني! از ايشان كمترين ترديدي به خود راه ندادند. چرا...؟! اين حاميان تازه به ميدان آمده! دقيقا همان قدرت هاي استكباري و دشمنان تابلوداري بودند كه تا چند روز قبل تمامي محافل خبري، سياسي خود را با اختصاص هزينه هاي كلان و نجومي عليه ايشان به كار گرفته بودند و از هيچ تهمت و افتراء و بدگويي و ناسزايي به آقاي احمدي نژاد دريغ نمي كردند. آيا غير از اين است؟! بنابراين، پاي اين پرسش منطقي در ميان است كه چرخش يكصد و هشتاد درجه اي مورد اشاره از كدام نقطه آغاز شده و در كجا ريشه داشته است؟
پاسخ اين سؤال نه پيچيده است كه براي فهم آن به اذهان ژرف انديش نيازي باشد و نه پنهان و رازآلود است كه بدون دسترسي به اخبار و گزارش هاي سري و طبقه بندي شده قابل درك نباشد. اين چرخش يكصد و هشتاد درجه اي دقيقا هنگامي آغاز شد كه دشمن احساس كرد- و يا در اين توهم افتاد- كه آقاي احمدي نژاد، حكم و توصيه رهبر معظم انقلاب را ناديده گرفته و از تن دادن به آن خودداري كرده است! به بيان ديگر، دشمن احساس كرد آرزوي ديرينه اش كه سه دهه برزمين مانده بود، يعني «حاكميت دوگانه» تحقق يافته و يا نشانه هاي آغاز آن ديده مي شود!
خب! اكنون سؤال ديگري در ميان است كه پاسخش اگرچه روشن و بديهي ولي بيان دوباره و حتي چندباره آن خالي از فايده نيست و آن سؤال اين كه، چرا دشمنان تابلودار بيروني پس از احساس- به زعم خود- «حاكميت دوگانه» بدون كمترين ترديدي حمايت از آقاي احمدي نژاد و تقدير و تمجيد از ايشان را برگزيدند و حال آن كه مي توانستند به جاي آقاي احمدي نژاد، حمايت و تقدير خود را نثار رهبر معظم انقلاب كنند؟! مگر نه اين كه به خيال خام آنان، در حاكميت نظام اسلامي «ترك افتاده»! و نشانه هاي حاكميت دوگانه پديد آمده است؟! بنابراين آنچه براي آنان در نگاه اول، ضروري به نظر مي رسد، حمايت و تقدير از يك سوي اين به اصطلاح حاكميت دوگانه است، چرا كه هدف نهايي دشمن، دوسويه شدن حاكميت است و چه فرقي مي كند كه كدام سو در مقابل سوي ديگر مورد حمايت قرار گرفته و تقدير و تمجيد شود؟! بنابراين چرا در اين ميان حمايت از آقاي احمدي نژاد را برگزيدند و بي درنگ به سوي آن رفتند؟!
پاسخ به اين سؤال است كه درس آموز و عبرت انگيز است و مي تواند يك بار ديگر و براي چندمين بار در عمر پربركت و مقدس جمهوري اسلامي ايران، آويزه گوش و دل همگان باشد. دقت كنيد! دشمن مي داند و كمترين ترديدي ندارد كه دشمن واقعي نظام سلطه بين الملل و سد مستحكم در مقابل باج خواهي، زورگويي و غارتگري و خونريزي جهانخواران، «ولي فقيه» است و ديگران، از جمله رئيس جمهور و يا هر مقام برجسته و بلندپايه ديگر، فقط در حد و اندازه و در نقش «بازوي ولي فقيه» در ميدان حضور دارند كه توان و قدرت خود را از آن وجود مبارك و ملكوتي مي گيرند. دشمن مي داند كه
«گرچه تيغ از كمان همي گذرد... از كمان دار بيند اهل خرد».
به بيان ديگر، دشمنان بيروني و نظام سلطه جهاني، اگر از نظام اسلامي در هراسند و اقتدار آن را سد راه خود مي دانند، اين هراس از اقتدار ولي فقيه است نه رئيس جمهور محترم و يا هر مقام بلندپايه و محترم ديگر، چرا كه مردم براساس باورهاي ديني عميق خود گوش به فرمان ولي امر خويشند و همواره از او به يك اشاره بوده و هست و از مردم به سر دويدن. رئيس جمهور، رئيس قوه قضائيه، رئيس قوه مقننه و... تنها هنگامي براي دشمن خطرساز و براي مردم آرامش آفرين هستند كه پيرو بي چون و چراي ولي فقيه، يعني نايب حضرت بقيه الله الاعظم- ارواحنا له الفداء- باشند و به هر اندازه كه پاي از اين حلقه بيرون گذارند- ولو به توهم دشمن- هرچه باشند و هركه باشند يك شهروند ساده و معمولي مانند ساير شهروندان خواهند بود. بنابراين، اگر سخنان توفنده برادر عزيزمان جناب آقاي دكتر احمدي نژاد در اجلاس عمومي سازمان ملل متحد، لرزه بر اندام نظام سلطه مي اندازد و خروش ايشان عليه رژيم صهيونيستي، سردمداران اين رژيم جعلي و كودك كش را به وحشت فرو مي برد و... تنها به اين علت است كه آنها، زبان ولي فقيه را در كام ايشان مي بينند وگرنه... مگر همين دشمنان تابلودار بلافاصله پس از آن كه به خيال خود احساس جدايي احمدي نژاد از ولي امر مسلمين را ديدند، به جاي خروش عليه ايشان، زبان و قلم به حمايت و تعريف و تمجيد از وي نگشودند؟!
و بالاخره، با توجه به شرايط حساس كنوني و خيزش ها و انقلاب هاي اسلامي ملت هاي مسلمان منطقه كه چشم و دل به ايران اسلامي دوخته اند، آيا برادر عزيز و بزرگوارمان جناب آقاي دكتر احمدي نژاد، احتمال نمي دهند ماجراي اخير، توطئه اي - اگرچه با چند واسطه- تحميل شده به ايشان باشد؟! رئيس جمهور محترم بارها نشان داده و همين ديروز نيز با صراحت بر اين باور قلبي خود، تاكيد ورزيده است كه پيرو بي چون و چراي ولي فقيه است. بنابراين، ماجراي پلشت چند روز گذشته را چه كساني رقم زده اند؟!
حسين شريعتمداري
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هنوز اقای احمدی نژاد کوتاه نیامده. مشائی که شما این قدر بد می گویید در کنار دست اش است و گفته این مسئله ای است بین من و اقا!!؟؟؟ یعنی خودش را تا مقام رهبری بالا برده و انکه شما می گویید بد است هم از کنارش نرفته. شما متاسفانه در یک دوگانگی بسر می برید که نمی توانید ملت را با آن توجیه کنید
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای آقای شریعتمداری! یکی از مطالبی که دوستداران رئیس جمهور را دچار شک و ناراحتی کرد سرمقاله "ظهور نزدیک است یا انتخابات؟" ایشان بود که از قضا ربطی هم به "جریان انحرافی" نداشته. پس بهتر است خودشان را بیش از هرکسی مواخذه کنند!
Latvia
آقاي احمدي نژاد نشان دادند كه اصولا قدرت يك رييس جمهور نبايد بيش از ايني كه در قانون اساسي داريم باشد چون به ديكتاتوري منجر مي شود.
بحمدالله رهبر انقلاب هستند و از بالا به موضوعات نگاه مي كنند و هشدارها را به موقع مي دهند ولي بعضي اوقات گوش شنوا نيست.
Iran, Islamic Republic of
اگرراست می گویی وراست می گوید جناب مشایی راازگردونه دولت خارج کند
Latvia
ازحركت بسيار هوشمندانه آقاي احمدي نژاد كه كاملا در جهت حفظ منافع ملي ايرانيان در دراز مدت مي باشد متشكريم.ايشان با اين اعلام مواضع براي چندمين بار ثابت كرد كه سياستمداري دورانديش و زيرك است كه برخلاف امثال آقاي موسوي بازيچه بدخواهان خود و ملت ايران نمي شود.
Iran, Islamic Republic of
آقاي شريعتمداري!

شما هم دنبال زر و زور هستيد ! امروز تنها كساني كه مي خواهند پرچم لايت فقيه را دنيا بر افراشته كنند جناب مستطاب جوانفكر و حضرت مولايش مشايي اند.

اصلاً هر كس اينها را قبول نداشته باشد، خدا را هم قبول ندارد! و اگر رد صلاحيت شوند زمين و زمان هم رد صلاحيت بايد بشوند!

اصلاً كسي مثل جوانفكر كه در زمان خاتمي از او تمجيدهاي كذايي درباره التزام به ولايت فقيه دارد، اخلاص در عمل دارد و دنبال قدرت نيست و شما كه اصلاً ضد ولايت!!!! هستيد و ....

صد رحمت به بيخودي الملك!
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج حسین شریعتمداری برای نوشته و تحلیل طبق معمول بجا و روشنگرشان. امیدوارم خداوند دستان پلید ... فتنه گران را از دخالت در امور استراتژیک ایران قطع کنند .
Iran, Islamic Republic of
در زمان انتخابات اخیر ریاست جمهوری یکی از مخالفین نظام را می شناسم که میگفت به احمدی نژاد رای داده است .درمقابل تعجب افرادی که اورا می شناختند می گفت من روزی را پیش بینی می کنم که او در مقابل رهبری بایستد.امیدوارم احمدی نژاد همواره ارزوی معاندین را نقش بر اب نماید.
Iran, Islamic Republic of
ايشان اگر واقعا ولايت مدار بي چون و چراست مشايي را كنار بگذارد.
Iran, Islamic Republic of
یک کلام و تمام: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیب نرسد
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
مطالب عنوان شده توسط آقای احمدی نژاد اصلا کفایت نداشت و امیدوارم ایشان از موضوع نفوذیهای منحرف مانند مهدی هاشمی در دفتر مرحوم منتظری درس بگیرد و از خدا عاقبت به خیری طلب کند.
Iran, Islamic Republic of
دیشب که در اخبار حضور رئیس جمهور را در هیئت دولت و سخنان کوبنده ایشان را از صدا و سیما دیدم و شنیدم مایه خوشحالی بود ولی با دیدن آقای میم در کنار رئیس جمهور ضد حال خوردم .
ما با هیچ کس پیمان اخوت نبسته ایم ملاک و دایره ما ولایتمداریست مگر نبودند منتظری ها و موسوی ها و...
برادر گرامی دکتر محمود احمدی نژاد دوستان و اطرافیان نااهل معلوم نیست انسان را به کدامین سو برند ... و من اطمینان دارم کسی که آرمان های امام را دوباره در میان مسئولین جاری ساخت به جز گوش به فرمان بودن امام خود انتظار دیگری نمی رود که اینچنین نیز می باشد
Latvia
اين حركت آقاي احمدي نژاد تمام تلاشهاي مخالفان بدخواه خود و اكثريت ملت را براي پيشبرد گام به گام اجراي پروژه بني صدر سازي از رييس جمهور منتخب ملت نقش بر آب كرد.همچنانكه از سال84 اين چندمين بار است كه مراحل ديگر اجراي اين پروژه مثل سناريوي تقلب و گروكشي خياباني در انتخابات88 با هدف ابطال انتخابات و پايان دوره احمدي نژاد با شكست مفتضحانه روبرو شد.
احسنت به اين رييس جمهور تيزبين و جسور
Iran, Islamic Republic of
حضرت امام روحی فداه شاخص دادن که حضرت رهبری نیز فرمودند: آن هم اینکه هرجا که دشمنان از ما راضی و خوشحال شدند معلومه کارمان درست نیست و هرکجا از دست ما ناراحت و عصبانی شدند معلومه که کارمان در راه امام و شهدا و اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) هست.
آقای شريعتمداري نقش شما و امثال شما در دامن زدن به این ماجرا چقدر بوده است؟
Iran, Islamic Republic of
تحلیل بجا وشایسته تقدیری بود ضمن اینکه سوال آخر حاج حسین سوال ملت ولایی ایران هم هست ..
Iran, Islamic Republic of
با سلام
به نظر ميرسد هم اش در فكر و كار ديگران بوده و هيچ توجه به كارهاي خود نداريم .
روزها گذشت و گنجشگ با خدا هیچ نگفت . فرشتگان سراغش را از خدا می گرفتند و خدا هر بار به فرشتگان این گونه می گفت: می آید؛ من تنها گوشی هستم که غصه هایش را می شنود و یگانه قلبی هستم که دردهایش را در خود نگاه میدارد.

و سرانجام گنجشک روی شاخه ای از درخت دنیا نشست. فرشتگان چشم به لب هایش دوختند، گنجشک هیچ نگفت و خدا لب به سخن گشود: با من بگو از آن چه سنگینی سینه توست.

گنجشک گفت : لانه کوچکی داشتم، آرامگاه خستگی هایم بود و سرپناه بی کسی ام. تو همان را هم از من گرفتی. این طوفان بی موقع چه بود؟ چه می خواستی؟ لانه محقرم کجای دنیا را گرفته بود؟ و سنگینی بغضی راه کلامش بست.

سکوتی در عرش طنین انداخت فرشتگان همه سر به زیر انداختند. خدا گفت: ماری در راه لانه ات بود. باد را گفتم تا لانه ات را واژگون کند. آن گاه تو از کمین مار پر گشودی.

گنجشگ خیره در خدائیِ خدا مانده بود.

خدا گفت: و چه بسیار بلاها که به واسطه محبتم از تو دور کردم و تو ندانسته به دشمنی ام برخاستی! اشک در دیدگان گنجشک نشسته بود. ناگاه چیزی درونش فرو ریخت ...

های های گریه هایش ملکوت خدا را پر کرد ...
تقدیم به رهبر عزیزمان و رئیس جمهور محبوبمان محمود احمدی نژاد
فعلا که مصلحی در جلسه نبود. خانم وزیر هم گفت که وزرایی که دکتر انتخاب کرده به کار خود ادامه میدهند

پس معلوم است که باز ولی را به اطاعت از خود مجبور کردیم!!! ما اهل کوفه هستیم . علی تنها می ماند
Iran, Islamic Republic of
دوستان بهتر است کمی تندروی را کنار بگذارید یادتان باشد روزی در این کشور همین هجمه و تهمت افکنی علیه رهبری فعلی در زمان امام (ره) وجود داشت (بر سر جریان ولایت فقیه و نخست وزیری موسوی) آن چنان فضا را صحنه آرائی کرده بودند کانه موسوی و دار و دسته کروبی و خاتمی مریدان بی چون چرای امام هستند و حضرت آقای خامنه ای خارج از مسیر ولایت ولی گذشت روزگار کار را به جایی رساند که همان سینه چاکان ولایت شدند پرچمدار اسرائیل در ایران. امروزه دیدیم کسانی که بارها صراحت های رهبری را نادید گرفته اند دائم در شیپور ضدیت رئیس جمهور با ولایت دمیدند باشد که عاقبت این بی اخلاقی را کجا شاهد باشیم
Iran, Islamic Republic of
به گفته ي آقاي احمدي نژاد رابطه ايشان با رهبر معظم انقلاب رابطه ي پدر و پسري است انشاءالله خداوند هردو را حفظ كند و اميدوارم كه اين رابطه و تبعيت بي چون و چراي آقاي احمدي نژاد هميشه تداوم داشته باشد چرا كه آبروي ايشان نزد مردم به خاطر اسلام و تبعيت از ولايت مي باشد در غير اينصورت به سرنوشت پسران نااهل دچار مي شود كه نه خير دنيا دارند و نه خير آخرت . خداوند شر دشمنان و منحرفان داخلي را به خودشان برگرداند .از جناب شريعتمداري به خاطر تحليل هاي بجاي ايشان تشكر و قدرداني مي كنم
به آن کسی که گفته (( آقای شريعتمداري نقش شما و امثال شما در دامن زدن به این ماجرا چقدر بوده است؟)) می گویم شماچند بارمقالات آقای شریعتمداری راخوانده ای که نسنجیده وندانسته وفقط از روی تعصب نسبت به ایشان قضاوت می کنی ایشان یکی ازسربازان واقعی ولایت فقیه چه در زمان امام خمینی (ره) و چه درزمان فعلی بوده وحتی سوابق درخشان ایشان در مبارزه بارژیم شاه وزندان رفتن وحتی مبارزات ایشان باکمونیست ها وتوده ای ها درزندان های ساواک نیز جزء سوابق ایشان است آقای شریعتمداری باهیچ کس عقد اخوت نبسته وهرکس از هر جناحی خطائی بکند مورد انتقاد ایشان قرار می گیرد
Iran, Islamic Republic of
تعجب می کنم از عزیزانیکه بازگشت رئیس جمهور به جلسات هیات دولت را نوعی حرکت هوشمندانه و دشمن شکن قلمداد کرده اند!!!!!!!!!!! فارغ از اینکه با خود بیندیشند منشا این اتفاقات چه کسی بوده است؟؟؟ از این پس در کارنامه کدام رئیس جمهور غیبت 13 روزه برای اعتراض به حکم صریح رهبری فرزانه وجود دارد؟؟؟ من همه دوستداران و عاشقان ولایت را به وجود این خطر هشدار می دهم که مبادا کار از کار بگذرد و دیگر بار شاهد سکوت و تنهایی علی باشیم...بصیرت بصیرت
حضرات بجای جنگ وجدال برسرقدرت به فکر ما جوانها باشید نه کارداریم نه زندگی داریم نه امید چرا به فرمایشات امام خامنه ای گوش وعمل نمیکنید بخدا پشیمان خواهید شد
Iran, Islamic Republic of
داستان گنجشك خيلي بجا و آموزنده بود. از نويسنده متشكرم
Netherlands
قدرت فهم سیاسی آقای شریعتمداری کم نظیر است.خدا حفظش کند.
Iran, Islamic Republic of
برگشتن ايشان هنر نبود، وظيفه اي بود كه بايد زودتر انجام مي شد. نرفتن 13 روزه ايشان است كه جاي سؤال دارد! ضمناً اين گونه خطاها نمره فرد را كم مي كند.
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
با سلام، اینجانب سخنی با دوستان انقلاب و نظام دارم که خلاصه اش اینست:
- نباید از رهبر با بصیرتمان جلو بزنیم چون لطماتش خیلی بیشتر از آنست که تصور کنیم، بنا براین از نامردیها و بعضی حرفها ؛ سکوتها، افعال و موضع گیریها بشدت ناراحتیم ولی بخاطر حفظ مصالحی بزرگتر فعلا تحمل می کنیم و گوش بفرمان خواهیم ماند (انشاالله).
- سخنی هم با کسانیکه با نظام و انقلاب، زاویه دارند (از حداقل تا 180 درجه) دارم که خلاصه اش اینست : به کوری چشم بد خواهان؛ مقام معظم رهبری با اتکال به خداوند تبارک و تعالی نگاهبان دستاوردهای انقلاب و نظام بوده و خواهند بود و بزودی پرچم را به صاحب اصلی آن تحویل خواهیم داد. (انشاالله)