سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱

اگر توان اجرایی مسئولیتی را ندارید، استعفا دهید

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 409481
خانم ابتکار شما که اصرار به واردات بنزین مثلا یورو4 داشتید؛ می‌شود توضیح بدهید با قطع تولید بنزین پتروشیمی و وابستگی دوباره ایران به خارج آیا هوای کشور پاک تر شد یا خیر؟
به گزارش جهان، وبلاگ "ولایت" نوشت:
سلام خانم نیلوفر ابتکار معروف به معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست؛
 معصومه ابتکار فرزند تقی ابتکار است. شما که به همراه والدین خود شش سال در شهرهای فیلادلفیا و ماساچوست در آمریکا اقامت داشتید و  پدرتان، تقی ابتکار، دومین رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران پس از انقلاب اسلامی، دانش‌آموخته دانشگاه پنسیلوانیا بود.
 
خانم ابتکار شما که به دلیل تسلطتان به زبان انگلیسی سخنگوی گروگان‌های آمریکائی بودید و به خواهرمری معروف شده بودید,خانم ابتکار شما که پدرتان رئیس سازمان محیط زیست بود و خودتان هم در دولت اصلاحات رئیس این سازمان بودید و در دولت اعتدال دوباره به این پست گمارده شدید؛ حتما از حال و روز مردم اهواز و خوزستان اطلاع دارید.

خانم ابتکار شما که از قبل از روی کارآمدنتان بنزین تولید پتروشیمی‌ها غیراستاندارد اعلام کرده و عامل اصلی آلودگی هوای شهرها و بخصوص کلانشهرهایی مانند تهران و اهواز و کرج شهرهایی که اصلاٌ بنزین تولید پتروشیمی‌ها در آن توزیع نشده بود, دانستید؛ می‌شود پاسخ بدهید برای ریزگردها چه کاری انجام دادید؟
 
خانم ابتکار شما که اصرار به واردات بنزین مثلا یورو4 داشتید؛ می‌شود توضیح بدهید با قطع تولید بنزین پتروشیمی و وابستگی دوباره ایران به خارج آیا هوای کشور پاک تر شد یا خیر؟

 کاش حداقل ریزگردهای یور4 استاندارد داشتیم و شما وارد میکردید حالا وارد کننده و صاحبش زیاد مهم نیست, ولی مردم استان‌های کرمانشاه, ایلام و خوزستان هوای پاک استفاده میکردند؛

خانم ابتکار کاش بجای وزیر بهداشت؛ شما در راهپیمائی 22بهمن شهر اهواز شرکت میکردید, کاش بجای اینکه بخندید, کاش بجای انداختن تقصیرات گردن دولت قبل به کمکاری‌های خودتان اعتراف می‌کردید, خانم ابتکار مردم غرب و جنوب غرب کشور هم حق نفس کشیدند دارند, اگر نمیتوانید این حق را بدهید خواهشا بعد از عذرخواهی استعفا بدهید.

 حتما خبر تجمع مردم اهواز جلوی فرمانداری این شهر را جلوی فرمانداری این شهر را شنیدید؛ خواهشا یکسری به سایت‌های خبری بزنید و دست نوشته‌های آنها را بخوانید, تا متوجه شوید که مردم از چه کسانی گله مند هستند؛ بجای اینکه تقصیرات را به گردن دولت قبل باندازید؛به فکر هر مشکل مردم باشید؛ خانم ابتکار اگر ابتکاری برای هر این مشکل ندارید, اگر در دولت تدبیر و امید برای حل مشکل مردم غرب کشور تدبیری اندیشیده نشده است؛ و امیدی به حل این مشکل نیست به درخواست بسیجیان برای حل این مشکل لبیک بگویید؛ تا مثل همیشه بسیج حلال مشکلات این مملکت باشد.
 
خانم ابتکار اگر این مشکل برای شهر تهران هم اتفاق افتاده بود, اینقدر ساده و آسان با آن برخورد میکردید؟
 
خانم ابتکار اگر توان اجرایی مسئولیتی را ندارید, استعفا بدهید, بدانید اگر میزی را اشغال کرده باشید ولیاقت آن را نداشته باشید باید آن دنیا پاسخگو باشید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *