جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

سوئیت مستقل برای مجرد ها +جدول

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 265283
مدت زمان زیادی نیست که واحدهای متراژ کوچک یا بهتر است گفته شود سوئیت‌هایی که در بازار اجاره به عنوان واحد مستقل شناخته می‌شود، این روزها به راحتی آب خوردن به اجاره می‌رود.
به گزارش جهان به نقل از دنیای اقتصاد، برخی از بنگاهداران املاک درباره وضعیت رهن و اجاره سوئیت در بازار مسکن به دنیای اقتصاد اظهار کردند: برای مثال سوئیت‌هایی با متراژ 28 یا 30 متر مربع متقاضیان زیادی دارند.
 
یکی از مشاوران املاک در حوالی خیابان زرکش در این رابطه گفت: اینکه متقاضیان سوئیت‌ها در بازار اجاره تنها افراد مجرد هستند، تصور کاملا غلطی است، چراکه این دسته از واحدهای مسکونی چند مدتی است که مورد توجه زوج‌های جوان واقع شده است به همین خاطر درصدی از متقاضیان سوئیت‌ها، افراد متاهل هستند.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: در فایل سوئیت‌های اجاره‌ای اکثر مالکان شرایط پرداخت اجاره‌بها را رهن کامل پیشنهاد کرده‌اند.
 
همچنین یکی از دلالان مسکن در خیابان جیحون درباره شرایط اجاره سوئیت تصریح کرد: فایل این دسته از واحدهای مسکونی همیشه در بازار با تعدادی گزینه آماده عرضه به متقاضیان است و از طرف دیگر به محض ورود مشتری برای اجاره سوئیت در کوتاه‌ترین زمان قرارداد انجام می‌شود.
 
وی درباره میزان حدودی نرخ اجاره سوئیت‌ها در این محله به دنیای اقتصاد خاطرنشان کرد: سوئیت‌هایی با متراژ 35 متر مربع بین 15 تا 16 میلیون تومان و سوئیت‌هایی با متراژ 40 متر مربع بین 18 تا 20 میلیون تومان به مستاجران تحویل داده می‌شود.
 
ستون نبض بازار امروز به معرفی تعدادی سوئیت‌های اجاره‌ای در مناطق مختلف تهران پرداخته است.
 
کمترین نرخ اجاره در جدول زیر مربوط به یک سوئیت 28 متری در خیابان امیرآباد شمالی است که با شرایط 18 میلیون تومان رهن کامل به بازار عرضه شده است و مالک اظهار کرده که این سوئیت از امکانات برخوردار است.
 
علاوه براین واحدی که با شرایط رهن و اجاره اما با کمترین ودیعه به بازار اجاره معرفی شد روز گذشته واحدی با متراژ 40 متر مربع در خیابان مطهری شرقی با 4 میلیون تومان و 650 هزار تومان اجاره ماهانه بود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *