جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تظاهرات بحرین در اعتراض به محاصره ستره

پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 435987
بسیاری از شهرها و مناطق بحرین همچنان صحنه تظاهرات مردم در اعتراض به محاصره ساکنان منطقه ستره است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مردم بحرین در اعتراض به اقدام دولت بحرین در محاصره امنیتی جزیره «ستره» و حمله مزدوران به منازل شهروندان تظاهرات کردند.

بر اساس این گزارش، مردم مناطق «ابوصیبع» ، «الشاخوره»، «الدیه»، «المصلی»،«اسکان جدحفص» و «الجفیر» روز گذشته (چهارشنبه) با برگزاری تظاهرات، شعارهایی برای محکوم کردن اقدامات تروریستی دولت بر ضد ساکنان محاصره شده ستره سر دادند.

تظاهرات‌کنندگان با سر دادن شعارهایی مانند «حمد سرنگون باد» بر ادامه جنبش مردمی تا تحقق اهداف انقلاب تاکید کردند.

پایگاه خبری «العالم» با انتشار این خبر نوشت: ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه جهت اعلام همبستگی با ساکنان پایدار ستره ؛ فراخوانی با عنوان « تسلیم ناپذیری» اعلام کرده و از مردم مناطق مختلف نیز خواستند تا به گروههای مردمی پیوسته و گسترده‌ترین اعلام همبستگی با ساکنان ستره را انجام دهند.

از جزیره ستره به دلیل پایداری اهالی آن در برابر حکومت دیکتاتوری آل خلیفه به عنوان پایتخت انقلاب بحرین و جزیره شهدا یاد می‌شود و جمعیت وفاق بحرین نیز تاکید دارد که حوادث جزیره ستره و ایجاد رعب و وحشت در میان ساکنان این منطقه توسط نیروهای امنیتی، با هدف مجازات گروهی برنامه‌ریزی شده علیه مردم انقلابی این منطقه صورت می گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *