پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

خودزنی اروپا و آمریکا در تحریم جدید روسیه

سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 378288
تحریم غرب علیه روسنفت با در نظر گرفتن سهم ۲۰ درصدی روسیه در این شرکت و سهم ۸۰ درصدی دیگر کشورها از جمله آمریکا و اروپا، خودزنی مجدد غرب محسوب می‌شود. روسنفت نسبت به این تحریم‌ها آسیب جدی نخواهد دید.
به گزارش جهان به نقل از فارس، به نقل از ایتارتاس، ایگور سچین اعلام کرد: تنها ۲۰ درصد از سهام شرکت روسنفت که اخیرا توسط غرب تحریم شده است در مالکیت روسیه و اتباع روسیه است و ۸۰ درصد دیگر آن را شرکت های بین المللی بزرگی مانند بریتیش پترولیوم انگلیس در اختیار دارند.

مدیر اجرایی روسنفت افزود، این شرکت در حالی تحت تحریم قرار گرفته است که می تواند ۲۰ سال آینده را بر منابع موجود خود به ادامه فعالیت بپردازد.

وی همچنین تصریح کرد که تحریم های کنونی آنچنان برای این شرکت حساس نخواهد بود و این تحریم ها از منظر بین المللی غیر قانونی هستند.

بنا به اعلام ریانووستی، در حال حاضر این شرکت سهامدارانی از اروپا، آمریکا و آسیا دارد و بزرگترین سهامدار آن بریتیش پترولیوم انگلیس محسوب می شود.

اتحادیه اروپا تحریم های جدیدی را طی روزهای گذشته علیه صنایع نظامی، انرژی و همچنین بخش مالی و اقتصادی روسیه وضع کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *