جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

تبديل مناظره موسوي و كروبي به محاكمه احمدي‌نژاد

يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب: 54168
تبديل مناظره موسوي و كروبي به محاكمه احمدي‌نژاد
در پي پيروزي‌هاي احمدي‌نژاد در مناظره‌هاي جداگانه تلويزيوني با ميرحسين موسوي و مهدي كروبي نامبردگان تصميم‌گرفته‌اند جلسه مناظره امشب را تبديل به محاكمه و تخريب احمدي‌نژاد نمايند.

به گزارش جهان، مهدي هاشمي رفسنجاني و غلامحسين كرباسچي و تعداد ديگري از اعضاي ستادهاي ميرحسين موسوي و كروبي در جلسه‌اي تصميم‌ گرفتند فضاي مناظره به صحنه محاكمه احمدي‌نژاد مبدل شود.

اين افراد همچنين تاكيد كردند: با توجه به اينكه احمدي‌نژاد در جلسه امشب حضور ندارد و نمي‌‌تواند مثل شب‌هاي قبل از خود دفاع كند بهترين فرصت براي طرح ادعاهاي تخريبي و ارائه اسناد مجعول از جمله سند‌سازي درباره شهرداري تهران و مواردي از قبيل وجود دارد.

اين افراد قصد دارند با بهره‌گيري از مناظره امشب چهره احمدي‌نژاد را كه در نظر سنجي‌هاي اخير و پس از برگزاري دو مناظره افزايش يافته تخريب نمایند.

گفتنی است همزمان عده ای از عناصر افراطي كه در شب هاي گذشته هم تلاشهاي نافرجامي براي ايجاد تنش و درگيري در خيابان‌ها داشتند قرار است امشب بعد از مناظره به برخي خيابان‌ها و مناطق پرتردد هجوم برده و با حركت‌هاي خشن زمينه تحريك مردم و حاميان احمدي‌نژاد را فراهم كنند در همين ارتباط تحريك دانشجويان كوي دانشگاه تهران در دستور كار قرار گرفته و تلاش مي‌شود شبيه حادثه 18 تير بازسازي شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *