شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

عبدالله گل کاخ ریاست جمهوری را ترک کرد

پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب: 376280
رییس جمهور ترکیه که ازهمراهان رجب طیب اردوغان در تاسیس حزب حاکم بود امروز با انتقاد از رفتار هم حزبی هایش کاخ ریاست جمهوری را ترک کرد.
به گزارش جهان؛ مهر به نقل از حریت دیلی خبر داد، عبدالله گل رییس جمهور ترکیه امروز به همراه بانوی اول این کشور بعد از سخنانی در کاخ چانکایا و انتقاد از برخی بی احترامی ها این کاخ را ترک کرد.

بنا بر این گزارش ، عبدالله گل و همسرش امروز بعد از ۷ سال کاخ ریاست جمهوری را با انتقاد از بی احترامی رسانه های نزدیک به دولت به رییس جمهور و تیم نزدیک به او ترک می کنند.

محافل خبری علت آزردگی خاطر عبدالله گل را بسته شدن راه برگشت وی به حزب حاکم عدالت و توسعه توسط رجب طیب اردوغان که روزی از نزدیکان وی بوده و به همراه عبدالله گل در سال ۲۰۰۱ این حزب را تاسیس کردند اعلام شده است.

همچنین از دیگر دلایل انتقاد عبدالله گل تلاش نزدیکان اردوغان برای زیر سوال بردن نزدیکان و تیم عبدالله گل در ریاست جمهوری عنوان شده است.

عبدالله گل در اظهارات خود با دفاع از عملکرد خود و یارانش در کاخ ریاست جمهوری و بی طرفانه خواندن عملکرد خود به عنوان رییس جمهور کشورش، رفتار تازه واردها به عرصه سیاست در حزب عدالت و توسعه را نشانه ای از "بی احترامی و گستاخی" خواند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *