شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲۰
۹

گور دسته‌‌جمعی زائران ایرانی قربانی داعش

يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب: 386685
این افراد با لباس های خود دفن شده اند و مدارک شناسایی خود را همراه داشته اند و از این طریق می توان آنان را شناسایی کرد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس اعلای اسلامی عراق با اعلام این خبر نوشت: نیروهای بسیج مردمی جنگ با داعش در منطقه شاخات در نزدیکی لطیفیه در جنوب بغداد از رسانه ها دعوت کردند که از یک گور دسته جمعی در این منطقه که قربانیان داعش در آن مدفون شده اند بازدید کنند.

یکی از رهبران این نیروهای مردمی گفت که این گروه توانسته گوری دسته جمعی در این منطقه در جنوب بغداد پیدا کند که معلوم شده که در آن زائران عراقی و ایرانی که با پای پیاده عازم حرم مطهر سالار شهیدان (ع) در کربلا بوده اند مدفون شده اند.

به گفته ابوکرار این افراد با لباس های خود دفن شده اند و مدارک شناسایی خود را همراه داشته اند و از این طریق می توان آنان را شناسایی کرد.

پیش از این خبری دال بر کشتار زائران ایرانی توسط داعش در رسانه ها منتشر نشده بود و این اولین بار است که ارگان رسمی مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق، به این مسأله می پردازد.

هنوز مقامات ایرانی به این موضوع واکنشی نشان نداده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مقامات ایرانی لالا تشریف دارند!
اونوقت مقامات کشورمان کجا تشریف داشتند که تا به حال بی خبر بودند
کامبیز
Latvia
سلام این خبر چرا تا بحال گفته نشده بود این شهدا درچه تاریخی شهید شده اند حالا که گور دسته جمعی انها پیدا شده خبرش. گفته میشه بابا ایوالله
Iran, Islamic Republic of
تعجب وتاسف!!!
حسن
Iran, Islamic Republic of
اینها می خواهند با این حربه باعث رعب و وحشت در دل محبین اهل بیت ایجاد کنند تا پای پیاده در روزهای تاسوعا و عاشورا و اربعین حسینی به طرف عتبات عالیات نروند ولی کور خواندند به امید خدا امسال سیل عظیم مردم بسوی کربلای معلا خیلی بیشتر است و با این موج تمامی داعشی ها و تکفیریها با خود خواهد برد و انشاالله نیست و نابود خواهند شد این تکفیریهای خدا مشناس
.
رسولی
جزاء کم الله خیراء
United States
زائران نبایدبدون تدابیر امنیتی به کربلا بروند
Iran, Islamic Republic of
داعش ماهيت كثيف وهابيت را برملا كرد وهيچ قصدي بجز تفرقه دردنياي اسلام ندارند .
هانیه
خرم آن لحظه که مشتاق به یاری برسد آرزومند نگاری به نگاری برسد...
اگر داعشی ها از آسمان ببارند باز هم به زیارت امام شهیدمان می رویم.. کربلا ای کاش من مسافرت بودم .. از هموطنان عزیز میخواهم که این شایعات و اراجیف را که هدفی جز ایجاد رعب و و حشت به قصد کمرنگ کردن حماسه بزرگ معنوی-سیاسی پیاده روی اربعین سید و سالار شهیدان ندارد کوچکترین اهمیتی ندارد زیرا این جماعت دون شایعاتشان هم مانند خودشان پشیزی نمی ارزد. کربلا ای کاش من هم مسافرت بودم..