سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

وزیر کشور داعش در عراق و شام کشته شد

جمعه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 356886
منابع امنیتی در عراق اعلام کردند:"ابوحمد المهاجر" که در مقام موسوم به وزیر کشور داعش در عراق و شام فعالیت می کرده، به همراه شش نفر از همدستانش در شهر فلوجه کشته شده است.
به گزارش جهان، مهر به نقل از شبکه المیادین نوشت: منابع امنیتی در عراق اعلام کردند: "ابوحمد المهاجر" یکی از سرکردگان داعش که در مقام وزیر کشور آنها در عراق و شام فعالیت می کرده، طی درگیری با نیروهای ارتش عراق به هلاکت رسیده است.

در این عملیات ارتش شش نفر از همدستان ابوحمد المهاجر نیز در شهر فلوجه کشته شده اند. ارتش عراق طی روزهای اخیر موفقیتهای متعددی داشته و شکستهای زیادی را به گروههای تروریستی تحمیل کرده است.

دیگر تحولات امنیتی عراق به شرح زیر است:

- چهار نیروی واکنش سریع ارتش عراق امروز (جمعه) در پی انفجار یک بمب کنار جاده ای در شمال تکریت کشته شدند. در این انفجار ترویستی شش نیروی دیگر ارتش عراق نیز زخمی شدند.

- انفجار تروریستی شب گذشته در شمال کرکوک در نهایت یک کشته و ۱۴ زخمی برجا گذاشت. همه تلفات این انفجار تروریستی غیر نظامی بودند.

- "زیاد النجدوای" وکیل مدافع صدام به اتهام اهانت به ارتش عراق در دادگاهی در اردن محاکمه شد. سفارت عراق در اردن به علت اظهارات اخیر النجدوای از وی شکایت کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *