پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۶
۱۰

باوفاترین مرد تهرانی کیست؟+عکس

چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 380717
اکبر صباغان سه سال است که همسرش فوت کرده و در این سه سال هر روزصبح در سرما و گرما به بهشت زهرا(سلام الله علیها) می آید، سنگ مزار همسرش را غبار روبی و عطر افشانی می کند و تا عصر در کنار او می ماند.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین، او ۱۰۹۵ روز است که بعد از همسرش نه تنها وفادار مانده بلکه به صورت عجیبی با خاطراتش زندگی می کند.

اکبرصباغان که کشاورزی دارد و ساکن شهرری است درباره این کارش می گوید: همسرم سه سال است که به رحمت خدا رفته و من هر روز به دیدنش می آیم و او نیز شب ها به خواب من می آید و اگر هم چند روز بیایم و او پاسخی ندهد از او گلایه می کنم و سپس بلافاصله پاسخ می دهد.

باوفاترین مرد تهرانی در پاسخ به این سوال که سرما و گرما اذیتت نمی کند، می گوید: عاشقی دردسر دارد و من اگر یک روز نیایم انگار چیزی گم کرده ام و برایم خیلی سخت است.


نتیجه ازدواج اکبر صباغان و همسر مرحومش یک فرزند پسر است که حالا بزرگ شده ازدواج کرده و صاحب فرزند هم شده است. اما برای صباغان پنجاه ساله حتی پسر و نوه هم نتوانسته جای خالی همسرش را پر کند و همچنان خود را وفادار و عاشق زنش می داند.صباغان می گوید: پسرم خیلی خوب و باوفاست و هر شب چند ساعتی را با من می گذراند و به دیدنم می آید و من از او راضی هستم.

صباغان در پاسخ به این سوال که چرا ازدواج نمی کنی تا از تنهایی خلاص شوی می گوید: اتفاقاً خیلی ها به من می گویند و تشویقم می کنند که؛ زندگی همین است و نباید زیاد سخت بگیری و از این حرف ها ولی من نمی توانم حتی بهش فکر کنم و اصلا با ازدواج مجدد کنار نمی آیم . من خیلی به همسرم وابسته بودم .

داستان اکبر صباغان داستان عجیبی است. یک ساک دستی مشکی دارد و همیشه بر شاخه درختی در کنار مزار همسرش آویزان است و می توان از آن فهمید که باز اکبر صباغان یا همان باوفاترین مرد تهرانی اینجاست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


افرین ایکاش در این عصر خود خواهی و راحت طلبی,عاشقانه زندگی کنیم
رضا
Iran, Islamic Republic of
درود بر این مرد وفادار. از خداوند متعال می خواهم روح همسر مکرمه ایشان را با زهرای مرضیه سلام الله علیه محشور بفرماید.
روحانی
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای این فرهنگ . اگه همه این کار رو انجام بدن چی میشه . این دینه ، عقله ، عرفه . بره برای خدا کار کنه ثوابش رو به روح زنش بفرسته . کدوم بزرگی این کار رو کرده . شنیده بودیم بعضی ها تا چهل عزیزشون نمیمونن ولی این نوبره
محمد
در اين عصر مرداني به اين با وفايي كمتر پيدا مي شود.درود بر اين مرد وفادار.روح همسرش شاد
رضا
Iran, Islamic Republic of
نبايد اسمش را وفاداري گذاشت چون ديگراني كه اينگونه رفتار نمي كنند را بايد بي وفا يا كم وفا اتلاق كرد.
شايد نبود وفاداري به معناي بي وفايي نباشد(از منظر علمي) ولي در جامعه همين مصداق را دارد.
حسین
باید خودشو به یک دکتر نشون بده
رضا
این رفتار ایشان شاید برای بیشتر مردم قابل توجیه نباشد اما بنده فکر میکنم که خانم مرحوم ایشان چقدر در زندگی با وی همراه و همدم و از هر جهت در زندگی در مورد شوهر از خود گذشت داشته که این مرد هنوز هم راضی به ترک مزار نیست خلاصه کلام اینکه باید در رفتار آن مرحومه موضوع یا ان راز را جستجو کرد
معیار انسان معیار است و لاغیر و انسان معیار معصوم است که گفتار ، کردار و سکوتش حجت است .بیشترین توصیه نیکی را نسبت به والدین داریم که پس از مرگشان با خیرات و ادای دین آنها ادامه می یابد .
Iran, Islamic Republic of
عجب آدم عجیبی! بیخود نیست به ایرانیها میگن مرده پرست، عزیزجان بجای این کارهای عجیب و غریب زود به زندگی طبیعی برگرد، خداوند همسر شما را رحمت کند ولی هنر آن است که هر چه زودتر آدم با شرایط جدید زندگی خودش را تطبیق دهد و نرمال زندگی کند. مهم وفادار بودن در دوران زندگی مشترک است نه پس از فوت همسر!!
مهدی
Sweden
با سلاین وفاداری نیس انسان بادی تو زندگی راه عقل و دین رو در پیش بگیره
پدر بزرگوار من هم بعد مادرم ازدواج کرد اما ما رو تو بهترین حالت ممکن بزرگ کرد الان هم بعد 30 سال امکان نداره تو نماز و دعاها و کارهای خیر مادر منو فراموش کنه تازه وصیتش اینه که تو قبر مادرم دفنش کنیم.
حالا خودتون مقایسه و بعد قضاوت کنید