پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

بختیار رحمانی سرباز غایب است

شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب: 372310
جانشین اداره کل منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از احراز جعلی بودن مدارک منجر به صدور کارت معافیت بختیار رحمانی بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان و سعید حلافی بازیکن فصل قبل تیم فوتبال پیکان خبر داد.
به گزارش جهان، سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اینکه پرونده حدود ۵۰ نفر از فوتبالیست‌هایی که در لیگ برتر و دسته یک فوتبال ایران کارت‌های معافیت گرفته‌اند در دست بررسی است، اظهار کرد: مدارک منجر به صدور کارت معافیت این افراد مشکوک تشخیص داده شده و در دست بررسی است.

وی ادامه داد: این در حالی است که هنوز نتیجه جعلی بودن مدارک منجر به صدور کارت علی حمودی بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان مشخص نشده و در حال بررسی است.

جانشین اداره کل منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به اینکه حکم این افراد چیست و چگونه تعیین می‌شود بیان کرد: این افراد سرباز غایب هستند و باید به سربازی بروند و پس از آن به محاکم صالحه معرفی شده تا دادگاه و مراجع قانونی نسبت به صدور حکم آن‌ها اقدام کنند. همچنین با معرفی باندهایی که همکاری لازم را درخصوص صدور کارت معافیت این افراد داشته‌اند درخصوص این باندها تصمیم‌گیری خواهد شد.

کمالی افزود: قاضی مربوطه برابر قانون مجازات اسلامی می‌تواند مجازات‌های مختلفی را بر اساس قانون تعیین کند.

به گفته وی هم‌اکنون تنها نتیجه بررسی مدارک منجر به صدور کارت معافیت بختیار رحمانی و سعید حلافی مشخص شده و بررسی جعلی بودن مدارک منجر به صدور کارت معافیت سایر فوتبالیست‌ها که در حدود ۵۰ نفر می‌شوند، همچنان ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عبداله
اين آقا مي خواست در هفته اول ليگ برتر در تركيب فولاد اهواز قرار گرفته و به تراكتورسازي گل بزند و پس از آن نيز شادي كند!!
ali
ببینید تو چه روزگاری زندگی میکنیم دیگه ! یه آدم بیکس اگه یه روز دفترچه خدمتش را دیر پر کنه و بفرسته 3 ماه اضافه خدمت میکشه ولی برای این آقایون که چندین ساله غیبت کردن و اقدام به جعل اسناد هم کردن میگن بیا برو به تیم نظامی حقون میلیونی هم بگیر حال کن عوض اینکه یه کاری کنن تا عبرت دیگران بشه و انوقت میگن سرباز تو پادگانها کم داریم