جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

مذاکره تراکتور با انصاری‌فرد برای بازگشت

چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 372914
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌گوید که هفته آینده جلسه‌ای را با کریم انصاری‌فرد برای احتمال تمدید قرارداد انجام خواهد داد و از هواداران تیمش می‌خواهد که فردا به استادیوم بیایند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، رسول خطیبی در کنفرانس خبری قبل از بازی با تیم فولاد خوزستان اظهار داشت: اردویی که ما در تراکتورسازی داشتیم برای تیم مفید بوده است ولی از نظر بازیکن در بعضی نقاط ضعف‌هایی داشتیم که در روزهای آخر نقل و انتقالات با تلاش مدیریت چند بازیکن خوب را توانستیم جذب تیم کنیم ولی آن‌ها از لحاظ بدنی با تیم هماهنگ نیستند.

وی ادامه داد: بازیکنان تیمم مصمم هستند فردا با کسب سه امتیاز اولین گام را محکم بردارند.

خطیبی درباره انتقادهایی که هواداران این تیم در گذشته از وی داشتند، گفت: هواداران تراکتور در گذشته انتقاداتی از من داشتند که بعد از دیدن وضعیت قدرت تراکتورسازی در حال حاضر حمایت می‌کنند که این نشانی از انتقاد سالم و سازنده‌ی آن‌ها بود.

سرمربی تراکتورسازان اظهار داشت: ما کاری به اینکه فولاد سال گذشته قهرمان شده است نداریم و با تمام قدرت ظاهر خواهیم شد و امیدوارم بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم. تراکتور بدون هوادار یعنی هیچ و از آن‌ها می‌خواهم فردا به استادیوم بیایند و با حمایت‌هایشان روحیه‌ی بیشتر به بازیکنان بدهند و تیم جدیدشان را ببینند.

وی درباره شایعاتی که در گذشته مطرح بود که مسعود شجاعی در لیست تراکتورسازان قرار داشت و وضعیت کریم انصاری‌فرد بیان کرد: ما هیچ نامی از لیستی که داشتیم را منتشر نخواهیم کرد و اگر شجاعی در لیست ما بوده است، مدیریت با وی صحبت کرده است و اگر در لیست نبوده مدیریت با وی صحبت نکرده است. من صحبت‌هایی با کریم انصاری فرد داشتم که احتمالاً هفته آینده جلسه‌ای را با حضور کریم انصاری‌فرد خواهیم داشت که اگر توافقات مالی حاصل شود به تیم تراکتورسازی بپیوندد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کریم بیاد چی میشه