شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۲

دیدارهای غافلگیر کننده نصرالله در لبنان

دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب: 372617
یک منبع آگاه با اشاره به دیدار روز گذشته دبیر کل حزب الله لبنان با رئیس حزب دروزی سوسیالیست ترقی خواه، تاکید کرد که دیدارهای چند روز آینده «سیدحسن نصرالله» همگان را غافلگیر خواهد کرد.
دیدارهای غافلگیر کننده نصرالله در لبنان
به گزارش جهان به نقل از فارس، روزنامه لبنانی «الجمهوریة» با اشاره به دیدار روز گذشته «ولید جنبلاط» رئیس حزب دروزی سوسیالیست ترقی خواه با «سید حسن نصر الله» دبیر کل حزب الله تاکید کرد که جنبلاط در جریان این دیدار نتوانست تعهدی مبنی بر عقب نشینی حزب الله از کاندیداتوری «میشل عون» رئیس فراکسیون «تغییر و اصلاح» پارلمان لبنان برای تصدی سمت ریاست جمهوری از نصر الله بگیرد.

به گفته این منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، بعضی از دیدارهای چند روز آینده «سید حسن نصر الله» به مثابه یک «غافلگیری سیاسی» خواهند بود. این منبع آگاه به دیدارهای آینده و اهمیت آنها هیچ اشاره‌ای نکرد.

بر اساس این گزارش،‌ دیدار روز گذشته دبیر کل حزب الله لبنان و رئیس حزب دروزی سوسیالیست ترقی خواه به درخواست جنبلاط صورت گرفته است.

سید حسن نصرالله و ولید جنبلاط، روز گذشته ضمن دیدار و گفت‌وگو درباره مسایل داخلی و منطقه‌ای بر ضرورت انتخاب هر چه سریعتر رئیس جمهور جدید تاکید کردند. دو طرف همچنین تاکید کردند که باید تدابیر لازم برای تقویت امنیت کشور در شرایط کنونی منطقه اتخاذ شود.

سید حسن نصرالله و ولید جنبلاط در ادامه گفت‌وگوی خود در خصوص اوضاع عراق بویژه تحولات موصل و مهاجرات اجباری مسیحیان از استان نینوا به دلیل تهدیدات داعش و کشتار مسلمانان بحث و تبادل نظر و بر حفظ وحدت عراق و تنوع سیاسی آن تاکید کردند.

طرفین همچنین در مورد تحولات غزه نیز گفت‌وگو و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غزه را محکوم کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شکوفه
زنده باشی مردخدا.دلمون با دیدنت شاد میشه.
سئا
Iran, Islamic Republic of
جهان نيوزي هاي عزيز.
ممنون از لطفتون و ممنون از كار مطبوعاتيه ارزشيتون.
شما رو به خدا قسم ميدم، تو تيتر خبراتون از اسم نصر الله به تنهايي استفاده نكنيد.
سيد حسن نصر الله.
اين تيتر زدن ماله سايت هايي است كه مي خوان ايشون رو كم ارزش كنند.
سيد حسن نصر الله جونم به قربونش.