پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

خطوط انتقال آب تهران نوسازی می شود

سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب: 442015
یک مقام مسئول در وزارت نیرو از اجرای طرح جامع آبرسانی به پایتخت خبر داد و گفت: این طرح در حال حاضر ۱۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
به گزارش جهان، علیرضا نوذری‌پور در گفتگو با مهر از اجرای طرح بزرگ آبرسانی به شهر تهران خبر داد و گفت: پروژه جامع آبرسانی تهران و ایجاد رینگ آبرسانی در اطراف شهر می‌تواند با حمایت مالی و اعتباری دولت انجام شود.

قائم مقام آبفای استان تهران اظهار داشت: این طرح می‌تواند در ارتقای کمی و کیفی و پدافندی آب تهران و همچنین انتقال آب به تمام شهر کاربرد داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: برآورد اعتباری اجرای این طرح در سال ۹۱ به میزان ۵۰۰ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۱۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در بزرگراه آزادگان در حال اجرا است.

این مقام مسئول در وزارت نیرو با تاکید بر اینکه احداث چاه و خطوط انتقال آب از نیازمندی‌های این طرح است، اظهارداشت: البته انتظار می‌رود در حال حاضر با پیشرفت کند آن، قیمت تمام شده ساخت پروژه نیز افزایش یافته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *