چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱۸

علت افزایش صندلی های خالی هنگام سخنرانی احمدی نژاد

دوشنبه ۶ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب: 68271
علت افزایش صندلی های خالی هنگام سخنرانی احمدی نژاد
خالی بودن صندلی حاضرین در نشست عمومی سازمان ملل در هنگام سخنرانی رئیس جمهور ایران بر خلاف موج سازی دشمنان دلیلی به غیر از اعتراض به ایران داشت.

به گزارش جهان، هر چند بنا بر اعلام قبلی 11 هیات اروپایی با تلاش لابی های صهیونیسم از قبل قصد ترک صندلی های خود در هنگام ایراد نطق محمود احمدی نژاد را داشتند اما با پیگیری های به عمل آمده مشخص شد که معمر قذافی دلیل اصلی خالی بودن صندلی های سازمان ملل بوده است.

قذافی که به جای 15 دقیقه نزدیک به 95 دقیقه صحبت کرده و بی هوش شدن مترجم خود را نیز موجب شد به دلیل برنامه ریزی هیات های حاضر در مراسم موجب  می گردد تا این هیات ها که از پیش برای استماع سخنان دکتر احمدی نژاد برنامه ریزی کرده و پس از آن برنامه دیدار های حاشیه ای داشتند به دلیل نبود وقت و سررسید دیدارهای خود سالن را ترک کرده و خالی شدن صندلی های سازمان ملل را رقم بزنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خوب شد این سرهنگ دیوانه به دادتون رسید و یه بهانه بهتون داد خوب آنها که اینقدر مشتاق بودن قرارهای بعدی رو لغو می کردن تا یه درسی هم به استکبار جهانی داده باشن.
شما دست به توجیه خوبی دارید .
خدا را شکر که بانی و باعث خالی بودن صندلی ها پیدا شد.
مهم حضور یا عدم حضور سران کشورها نیست البته نمیخوام بگم حضور سران کشورها بی تاثیر بود،ولی مهم ذات بیان این صحبتها بود. مهم این بود که این حرفها زده بشه و به سمع و نظر مردم دنیا برسه. همونطوریکه بسیاری از شبکه های خبری،این سخنان رو بصورت مستقیم پوشش دادند.ضمنا قطعا سران کشورها هم از طریق شبکه های تلویزیونی این حرفها رو بصورت کامل شنیدند. اینگونه مجالس و مجامع، بهترین موقعیت برای بیان حرفهایی متفاوت با آنچیزی است که همه روزه از طریق دولتهای غربی به خورد مردم دنیا داده میشه.اگه نظرات کشورهای مختلف بخصوص کشورهای مسلمان رو پس از حرفهای احمدی نژاد بخونید ، متوجه میشین که این حرفها کاملا اثر بخش بوده.
حرف شما کاملا صحیح است، سخنران قبل از احمدی نژاد هم به علت به هم ریختن برنامه ها، با همین وضعیت در سالن روبرو شد و به جز چند کشور صهیونیستی که سالن را ترک کردند؛ خالی بودن برخی صندلی ها ربطی به احمدی نژاد نداشت.
این امر با توجه به فیلم سخنران قبل از احمدی نژاد به خوبی مشخص است.
دوستانی هم که گفته اند، بقیه قرارشان را لغو می کردند تا در سخنرانی حاضر باشند!! گویا توجه ندارند که این قرارها از ماه ها قبل تنظیم شده اند و امکان لغو آنان به این آسانی ها وجود ندارد. پس لطفا به جای خوشحالی از ضربه خوردن احتمالی به کشور، کمی اندیشه داشته باشید
حتما دیدارهایشون خیلی مهم تر از گوش كردن به صحبت های دكتر بوده. و از طرفی میتوان نتیجه گرفت كه سر هیئت ایرانی در آنجا خیلی هم شلوغ نبوده چون 95 دقیقه صحبت كردن قذافی مشكل زمانبندی برای هیئت ایرانی ایجاد نكرده بود.
تازه در نظر داشته باشيد كه ديوانه ديگري (اوباما) هم قبل از قذافي سخنراني كرده بود كه مطئنا" او در هم در خالي كردن سالن نقش داشته است.
یعنی نماینده کشور لبنان هم کار داشت؟
کارش خیلی واجب بود؟

وای به حال شما
من میگم به این معمر چیزی دادن که اینقدر فک بزنه تا همه فراری بشن!
خوب باز بر میگشتن!
آره بابا وگرنه مردم دیوانه نیستند که وقتی آقای دکتر داره برای نجات دنیا برنامه پیشنهاد میده پاشن برن
قابل توجه وطن فروش های داخلی و خارجی
آره شما راست میگید ... ما هم که گوشامون دراز...البته که باور میکنیم
عجب!
بگم. بگم؟ دروغگو..................کیه؟ جهانه.
من اطلاع دارم تعدادی صندلی خالی تو سالن اودرن که بگن ...
قذافی هم استکبار ستیز بزرکی است
آقاین جهان نیوزی با این نظر های بازدیدکنندگان باید گفت:
این سخن ها کی رود در گوش خر گوش خر بفروش دیگر گوش خر
فعلا، من که فقط به خبر گزاری جهان اعتماد کامل دارم