پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۴

4 عضو کابینه برلوسکونی: ما همه سکینه ایم!

سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۰۶:۴۱
کد مطلب: 133216
4 تن از زنان عضو كابينه برلوسكوني به تبعيت از نخست وزير ايتاليا اعلام كردند از يك زن خيانتكار در ايران كه همسر خود را نيز با سبعيت تمام به قتل رسانده حمايت مي كنند.

مارا كارفانيا، ماريا استلا جلميني، جورجا ملوني و استفانيا پرستيجا كومو در مصاحبه با يك نشريه ايتاليايي ضمن حمله به كيهان به خاطر روشنگري درباره سوابق انحطاط سياسي و خيانت هاي اخلاقي كساني چون كارلا بروني (همسر ساركوزي رئيس جمهور فرانسه) و برلوسكوني، گفته اند ما همه سكينه (م...) هستيم و از تندروهاي تهران نمي هراسيم.

كيهان البته اصراري ندارد كه اعتراف اين چند عضو كابينه عليه خود را مورد مناقشه و ترديد قرار دهد به ويژه اينكه پيش از اين گزارش هاي مستند بسياري در مطبوعات ايتاليايي منتشر شده كه نشان مي دهد برلوسكوني اغلب اين مخدرات را صرفاً از سربيماري جنسي و اختلالات حاد اخلاقي به كابينه خوانده و در واقع نوعي حرمسراي دموكراتيك!؟ وسط كابينه ايتاليا دست و پا كرده است.

مارا كارفانيا وزير فرصت هاي برابر! در كابينه برلوسكوني ضمن آويختن عكس سكينه-م بر سر ساختمان وزارتخانه مزبور مي گويد من موضع سياسي مشتركي با كارلا بروني در فرانسه ندارم اما امروز؛ زير يك پرچم براي حمايت از ]س-م[ ايستاده ايم و براي همين اعلام مي كنيم همه ما يك ]س[ و يك كارلا بروني هستيم.

نزديكي زياده از حد نامبرده با برلوسكوني كار را به تهديد ورونيكا همسر نخست وزير ايتاليا كشانده كه مي گويد اگر اوضاع به همين روال پيش برود طلاق مي گيرد. كارفانيا رقاصه مبتذلي است كه از 10 سال پيش در يك تلويزيون وابسته به برلوسكوني فعاليت مي كرد.

او مي گويد علت ناراحتي و اعتراض همسر برلوسكوني را متوجه نشده است. نامبرده رئيس جنبش زنان! در حزب برلوسكوني (ايتاليا به پيش) هم هست.

يادآور مي شود همزمان با حمايت برخي عناصر بدنام فرانسوي و ايتاليايي از «س-م» - كه ضمن ارتكاب زناي محصنه، اقدام به بيهوش كردن همسر خود و قتل وي توسط اتصال برق كرده است- سخنگوي واتيكان (پاپ) هم وارد گود اين نمايش رسوا شده و گفته است: پاپ موضوع خانم «س» را از مجاري ديپلماتيك دنبال مي كند زيرا ما مخالف اعدام هستيم و مي خواهيم او را نجات دهيم.

اين موضع گيري در حالي است كه حد زناي محصنه در تمام كتاب هاي آسماني اعدام است چه رسد به آن كه مرتكب زناي محصنه، دست به قتل هم زده باشد. اما همان گونه كه در قرآن نيز آمده پيروان برخي اديان آسماني ابتدا به تحريف حكم الهي دراين باره و سپس تعطيل رسمي پرداختند به نحوي كه هر چند وقت يك بار خبري حاكي از فساد اخلاقي برخي كشيشان اروپايي منتشر مي شود.

اين خبر را هم بايد متذكر شد كه شيرين عبادي وكيل سلطنت طلب و فراري هم طي سخناني در ايتاليا، از زن جنايتكار مورد اشاره در اين خبر جانبداري كرده و مي گويد: اگر دنيا بدانند در ايران چه مي گذرد براي حمايت از ايراني ها به پا مي خيزند! وكيل مدافع برگزيده منافقين اشاره اي به خيانت و جنايت انجام گرفته عليه همسر مقتول «س-م» نكرده است.

شايان ذكر است بي بي سي انگليس در پي گزارش هاي مستند روزنامه كيهان درباره ماهيت و سوابق حاميان غربي اين جنايتكار، حملات گسترده اي را با به خدمت گرفتن برخي عناصر ضدانقلاب فراري نظير حسين باستاني و سراج ميردامادي عليه كيهان ترتيب داد.

كيهان البته اميدوار است گردانندگان بي بي سي، اعترافاتي از جنس وزراي كابينه برلوسكوني عليه خود منتشر نكنند. كه گفته اند سنخيت، تجانس مي آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بابا این زنیکه را اعدام کنند حداقل دنیا وقت خودش رو زیاد تلف نکنه ... مقصر قوه قضائیه هست ... اگر تا مورد اعدامی سیاسی بشه سریع کار رو تموم کنه اینها خودشون هم خجالت میکشن که موردی رو سیاسی کنن ...
قوه قضائیه نمیدونم ........ کجاس
Iran, Islamic Republic of
شک نکنید که عین هم هستین
Iran, Islamic Republic of
يعني همگي گلاب به روتون اينكاره هستند
Iran, Islamic Republic of
جنگ "حزب الله" و "حزب شیطان" یعنی همین .
لذا باید این موضوع را به فال نیک بگیریم و خرسند باشیم از اینکه مشخص و روشن میشود که ریشه 32 سال مخالفت آنان با نظام اسلامی بر سر چه بوده است؟
یک عمر فراماسونها فریاد زدند و گفتند "ما فرزندان زن بیوه هستیم " کسی متوجه موضوع نشد در آمریکا مجسمه" زن بیوه " را بعنوان مجسمه آزادی همراه سایر نمادهای ماسونی ساختند، اما در کشورهایی مانند کشور ما روشنفکران با هزار طرفند مانع روشن شدن اصل مطلب شدند .اما امروز آنان با ماهیت اصلی خود حرف میزنند.
امروز به واقع جنگ ،جنگ "مادر"هاست .
قطعا در همان ایتالیا و فرانسه وامریکا مردمان زیادی هستند که به زنان مقدس افتخار میکنند و از این شیاطین بیزار هستند .
آن اتفاق زیبائی(جابجایی قدرت) که طی سالهای اخیر در ترکیه افتاد قطعا در آینده نزدیک در اروپا و آمریکا نیز خواهد افتاد.انشالله
با این حساب خاک بر سر شوهراشون!!!
با این حساب خاک بر سر شوهراشون!!!
Iran, Islamic Republic of
خب راست گفتن بیچاره ها چرا علامت تعجب گذاشتید مگه شما نمی دونستید که این قدر تعجب کردید
Iran, Islamic Republic of
قتل که براشون مثل آب خوردنه، زنای محصنه هم که اصلا از اوجب واجباته!!!
این ها وقتی از این مجرم دفاع می کنند یعنی انسان و انسانیت برایشان هیچ ارزشی ندارد...
مگه كسي كه با برلوسكوني كار كنه غير اين هم ممكنه؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
هي ماجرا راكش بدين تا كل دنيا را فساد بگيرد سنگسارش كنيد خلاص
Canada
كدخداي ده كه مرغابي بود واي به حال اهل ده ...... چه رسوايي بود
Iran, Islamic Republic of
دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش اید
Iran, Islamic Republic of
خب اینا هم دارن با برلوسکونی کار میکنن و عجیب نیست شاید از این حمایت منظوری دارن !!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ایتالیاکشوری است که فساد اخلاقی در آن وحتی در میان سیاستمدارانش زیاد است.