جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۸

ضدانقلاب تجزیه طلب ایرانی در شبکه رسمی دولت عربستان

سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۰۶:۲۹
کد مطلب: 133117
شبکه تلویزیونی الاخباریه عربستان سعودی که شبکه رسمی خبری دولت وهابی عربستان است در یک اقدام کم سابقه، به عناصر خود فروخته ضد انقلاب خوزستان تریبون تصویری داد تا علیه جمهوری اسلامی ایران بعنوان یک تهدید نظامی اتمی به جوسازی و توهین مبادرت نماید.


به گزارش خبرنگار جهان، «محمود احمد الاحوازی» بعنوان خبیر مسائل ایران بیش از ده دقیقه فرصت یافت همزمان با آغاز سوخت گذاری نیروگاه اتمی بوشهر از طریق شبکه تلویزیونی الاخباریه عربستان سعودی جمهوری اسلامی ایران را یک خطر باالقوه برای منطقه و جهان توصیف کند.

وی در ادامه از آمریکا و دیگر قدرت های هم پیمان آمریکا خواست برای کنترل ایران دست به حمله و واکنش علیه جمهوری اسلامی ایران بزند.

وی افزود: ایران برای فعالیت های اتمی نظامی خود پنهان کاری را پیشه کرده است و اگر اقدامات افشاگرانه گروه های مخالف جمهوری اسلامی نبود، دنیا متوجه این فعالیت ها نمی شد.

وی تصریح کرد اوضاع در ایران متشنج است، قیمت ها بالارفته و تحریم های اعمال شده بر اقتصاد و اوضاع این کشور تأثیر گذاشته است و صنعت نفت و گاز این کشور رتا فلج کرده است.

آگاهان سیاسی و منابع رسانه ای در امارات متحده عربی و کویت بر این باورند این اقدام کم سابقه سعودی ها در کشاندن برخی از عناصر خودفروخته که خود را از اعراب خوزستان و دنباله های شیخ خزعل می دانند، در اقدام مشترک دولت های انگلیس و عربستان به صحنه آمده اند. افرادی همچون «یوسف بنی طرف» که از فعالان دوم خردادی در سال های حکومت دولت اصلاحات بوده اند و اکنون بعنوان فراری در لندن مستقر و برای بی بی سی، سخن پراکنی بر علیه جمهوری اسلامی ایران می کنند، محفلی هستند که در سال های اصلاحات با حمایت پایگاه های نظامی انگلیس در بصره بدنبال ایجاد تشنج در استان خوزستان بودند. این گروه وابسته که تابعیت انگلیسی نیز دارند در انفجارهایی در اهواز دست داشتند که بر اثر آن تعدادی از هموطنان عرب خوزستانی را به خاک وخون کشید.

این افراد همچنین برای دریافت جیره مزدوری، مذهب خود را به وهابی تغییر داده اند. شکست این تروریست های مزدور در انجام مأموریت خود نشان از بیزاری مردم مسلمان و شیعه عرب خوزستان به آنها بود که آنها را برای همیشه در محفل لندنی شان منزوی کرد و اکنون انگلیس و عربستان سعودی در مقابله با نظام اسلامی ایران قصد دوباره احیای آنها را با ادبیات نوکری دارد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به عنوان يك عرب خوزستاني كه عاشق ايران و انقلاب هستم، از اين جماعت مرتجع ابراز انزجار مي كنم و اين توضيح لازم است كه مردم عرب خوزستان به عنوان كسانيكه جمعيت صد در صدي شيعه اثني عشري دارند از اين گروهكها متنفرند. با به جهنم رفتن صدام، روحيه اين خبيثان بد جوري بهم ريخت.
اما خدا لعنت کند كساني كه پس از سالها به خاطر راي مجلس ششم، موضوعات خلقي را زنده كردند و باعث تحريك احساسات قوميتي شدند؛همانها كه نام حزب مشاركت ايران اسلامي را به نام لجنة الوفاق الاسلامي در خوزستان ترجمه كردند و يكي از نمايندگان اصلاح طلب اهواز جشن ميلاد امام علي را جشن ميلاد خليفه چهارم مي ناميد و در تحركات اين گروهك ياد شده نقش به سزايي داشت.گفتنيها بسيار است اما اينان در بين مردم كمترين ارزشي ندارند.
Iran, Islamic Republic of
همه بسیج شده اند...
Iran, Islamic Republic of
اين چيزها از عربستان تعجب نداره عربستان خودش بزرگترين ضد انقلابه
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه خانواده آقای هاشمی که مهمان شاه عربستان هستند...
Iran, Islamic Republic of
سلام بر غيورمردان عرب خوزستانی که همواره دژی محکم در مقابل دشمنان انقلاب و ولايت بوده و هستند؛ سلام بر شهيدان عرب زبان که همواره خود را ايرانی وفادار به اسلام امام خمينی می دانستند.
اين موجودات پليد سال هاست مرده اند و شعار عرب زبانان خطه خوزستان همان است که در محضر رهبر خود حضرت امام خامنه ای با تمام وجود سر دادند: « بالروح، بالدم نفديک يا امام»
حسین
Iran, Islamic Republic of
ما همیشه پشتیبان انقلاب هستیم و خواهیم بود

لبیک یا خامنه‌ای
Iran, Islamic Republic of
احسنت
حسین
Iran, Islamic Republic of
مردم شریف خوزستان همه بسیجی هستن و تا آخرین قطره خونمان از وطن عزیزمان ایران حمایت میکنیم