سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۲

ریز قراردادهای باشگاه نفت تهران +جدول

شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 354419
باشگاه نفت تهران به دنبال وعده‌ای که از پیش داده بود ریز قراردادهای بازیکنان، کادر فنی، کادر پزشکی، تدارکات و سایر عوامل خود را که مجموعا ۴۶ نفر است، در اختیار ایسنا قرار داد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، چندی قبل باشگاه نفت تهران اعلام کرد که قصد دارد ریز قراردادهای بازیکنان، کادر فنی و سایر عوامل خود را رسما منتشر کند. به این ترتیب این باشگاه ریز قراردادهای خود را در اختیار ایسنا قرار داد تا با انتشار آن‌ها چند نکته مهم روشن شود.

با توجه به قراردادهای عوامل باشگاه نفت، بیشترین رقم پرداختی در این تیم ۴۸۰ میلیون تومان است که به رضا نوروزی پرداخت شده است. این بازیکن با ۱۱ گل زده جز بهترین گلزنان فصل سیزدهم لیگ برتر بود و با آقای گل مسابقات تنها سه گل فاصله داشت.

طبق آمار ۱۱ نفر از اعضای تیم نفت قراردادی تا سقف ۵۰ میلیون تومان دارند، قرارداد ۱۳ نفر بین ۵۱ تا ۱۳۰ میلیون تومان است. هشت نفر بین ۱۳۱ و ۲۰۰ میلیون تومان گرفته‌اند. قرارداد پنج نفر بین ۲۰۱ تا ۳۰۰ میلیون تومان است. قرارداد شش نفر بین ۳۰۱ تا ۴۰۰ میلیون تومان است و تنها سه نفر بیش از ۴۰۰ میلیون تومان دریافت کرده‌اند.

براین اساس از بین ۴۶ عضو تیم فوتبال نفت قرارداد ۳۲ نفر زیر ۲۰۰ میلیون تومان است.

نکته بسیار جالب توجه در این قراردادها میزان پرداختی آن‌ها است. باشگاه نفت در فاصله چند هفته مانده به پایان فصل سیزدهم صد درصد مبلغ قراردادها را پرداخت کرد که در این زمینه شاید تنها باشگاه ایران باشد.

کل هزینه‌های پرداختی به بازیکنان و سایر عوامل نفت که به مقام سوم لیگ برتر رسید و سهمیه لیگ قهرمان آسیا (حضور در پلی آف) را کسب کرد شش میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان است که با احتساب ۴۶ عضو این تیم میانگین ۱۴۵ میلیون تومان را نشان می‌دهد.

اتفاق جالب دیگر نامه ای است که مسوولان باشگاه نفت تهران به رییس فدراسیون فوتبال ارسال کرده‌اند. در این نامه عملکرد مالی باشگاه و حق الزحمه قراردادهای عوامل تیم با جزییات به اطلاع علی کفاشیان رسیده است.

این نامه از سوی حسین آل اسحاق، بازرس قانونی و مدیر حقوقی موسسه نفت ارسال شده و ریز قراردادهای منتشر شده به امضا و تایید چند تن از اعضای هیات امنای باشگاه از جمله مجتبی حیدری (مدیر امور مالی)، حسین آل اسحاق (مدیر امور حقوقی و بازرس قانونی)، غلامرضا شاه کرمی (عضو هیات امنا)، حسین شهریاری (نایب رییس و عضو هیات امنا) و منضور قنبرزاده (مدیر موسسه) رسیده است.






نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
این آمار ارسالی به فدراسیونه. مابقی دریافتی ها که ثبت نشده عزیز من !!!!
Iran, Islamic Republic of
اولا باشگاه نفت خودش داوطلبانه این لیست رو منتشر کرده ثانیا مقایسه کنید با 1750000000علی دایی در پرسپولیس و یا 1100000000مدافع پرسپولیس سید جلال حسینی