پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۶
۹

مذاکره مخفی احمدی نژاد و علنی روحانی

يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب: 355913
نفاق یعنی اینکه در عیان رییس جمهور امریکا را به مناظره جلوی دوربین ها فرابخوانی ولی خودت دور از چشم رسانه ها و مردمت بری با امریکا مذاکره کنی!
به گزارش جهان، صادق نیکو‎  در گوگل پلاس نوشت:
ترجیح میدهم اگر رییس جمهورم مذاکره با امریکا را راه علاج کشور میداند ان را علنی بیان کند تا اینکه در جلوی دوربین ها شیر ژیان باشد ولی در خفا 2 سال و نیم با امریکا مذاکره کند!
 
نفاق یعنی اینکه در عیان رییس جمهور امریکا را به مناظره جلوی دوربین ها فرابخوانی ولی خودت دور از چشم رسانه ها و مردمت بری با امریکا مذاکره کنی!
 
نماینده های مجلس اون موقع کجا بودن؟! کجا بود طرح های هفت هشت فوریتی استیضاح دولتی ها؟!
 
مذاکره روحانی با امریکا چون علنی بوده؛ موجب شد که مردم امیدشان به غرب ناامید شود ولی مذاکره مخفی احمدی نژاد موجب شد که مردم تصور کنند مذاکره راه علاج است و 24 خرداد را رقم زدند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یعنی کلا نفرت شما از احمدی نژاد تموم شدنی نیست. واقعا فکر کردید میتونید با این کارها از محبوبیت یک مرد جلوگیری کنید؟ دقیقا احمدی نژاد کجا و کی مذاکره کرد؟
شمایی که دم از اخلاق می زنید لطفا از خود شروع کنید
Iran, Islamic Republic of
عزیز من شما بگو احمدی نژاد کجا رفت مذاکره کرد؟؟ اینکه می گویی مذاکره شده است را و دستور دهنده آن احمدی نژاد بوده باشد را ثابت کن بعد نتیجه گیری کن عزیز من آن مذاکراتی که شما می گویی ذلت و تحقیر را برای ایران نیاورد اگر آورده بود که الان آن دولت برای شما منافق نبود اگر ذلت و تحقیر آورده بود که الان همین دوستان امروزتان چیزی برای بستن و تعلیق نداشتند عزیز من مگر شما از مذاکرات امروز جز شعارهای دولت چیز دیگری هم میدانی که می گویی مردم می دانند
لطفا به این دروغ پردازیها علیه دکتر احمدی نژاد خاتمه دهید اگر اخلاق و انصاف دارید. چرا اینقدر بی حرمتی میکنید بعد دم از اخلاق و تقوا میزنید؟
Iran, Islamic Republic of
بعد اونوقت شما از کجا فهمیدی این مذاکرات مخفی رو باهوش؟
چوبین
اینقدر آسمون ریسمون به هم نباف.

رهبری از روند مذاکرات در زمان احمدی نژاد، خبر داشت، این یک.

دو. جسورتر از احمدی نژاد تا حالا نبوده.

سه. معلومه از احمدی نژاد خیلی کینه به دل دارید، می ترسید دوباره بیاد و رئیس جمهور شه.

برای همین، با ربط و بی ربط به احمدی نژاد می تازید.

چهار، زنده باد احمدی نژاد.

پنج: این کامنت را منتشر کن.
Iran, Islamic Republic of
خلاف واقع است، سال آخر یعنی ۹۲ ما دو جلسه مشترک در عمان یکی آقای ولایتی و طرف آمریکایی و دیگری نماینده آقای جلیلی و طرف آمریکایی بوده همین. انتخابات دلایل دیگه از جمله متحد نشدن اصولگرایان داشت، اگر بعضی افراد احساس تکلیف نمیکردند و میگذاشتند دکتر قالیباف فقط در عرصه باشد، دیگر آنها رای نمیآوردند.
حسن
Iran, Islamic Republic of
چقدر از احمدی نژاد کینه داری؟ زنده باد مرد مبارزه با صاحبان زر و زور و تزویر دکتر محمود احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
باچه سندی این تهمت رامی زنید ؟
تورو خدا استدلال رو ببین ، واسه خودش میبافه .....