پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

ایران‌ خودرو مجبور به کاهش تولید شد

يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب: 441610
با توجه به رکود موجود در بازارهای اقتصادی کشور از جمله بازار خودرو، ایران‌خودرو از روز گذشته تولید محصولات خود را از روزی ۲۴۰۰ دستگاه به ۲ هزار دستگاه کاهش داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، به دنبال رکود بازار و پایین بودن تقاضا برای خرید خودرو، ایران خودرو از روز گذشته نسبت به کاهش تولیدات خود اقدام کرده و تیراژ تولید این شرکت از روزانه ۲۴۰۰ دستگاه به ۲ هزار دستگاه رسیده است.

اجرای برنامه کاهش تولید بعد از پایان تعطیلات تابستانی ۱۰ روزه ایران خودرو، از روز گذشته در این شرکت آغاز شده است.

برخی کارشناسان اقتصادی معتقدند در شرایطی که بازار یک محصول با کاهش تقاضا روبرو است، کاهش تیراژ تولید می‌تواند یکی از راه‌ حل‌های این مشکل باشد که البته در کنار این اقدام باید روش‌هایی برای افزایش تقاضای خرید خودرو نیز اجرایی شود.

مشکل فروش خودرو در سال ۹۱ نیز یک بار دیگر گریبان‌گیر خودروسازان شده بود که در آن زمان هم طی یک برنامه‌ریزی، میزان تولید ایران خودرو کاهش یافت.

هم اکنون خودروسازان با مشکل فروش محصولاتشان روبرو هستند و برای حل این مشکل در حال رایزنی با مسئولان دولتی جهت دریافت تسهیلات بانکی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *