پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

توليد ۲۰ هزار خودروي سمند و رانا در عراق

يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب: 356011
معاون صادرات و امور بين الملل گروه صنعتي ايران خودرو گفت: براساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته ۲۰هزار دستگاه از محصولات ايران خودرو در كشور عراق توليد و به بازار عرضه خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از ايكو پرس، مهندس علي علمي اظهار كرد: مجموعه ايجاد شده در عراق، شمشين سايت توليد محصولات ايران خودرو در خارج از كشور به شمار مي آيد.

وي گفت: اين كارخانه در شهر اسكندريه در جنوب بغداد قرار دارد كه طراحي و راه اندازي خطوط توليد آن با مشاركت وزارت صنعت و شركت «نبا زمزم» صورت گرفته است.

معاون صادرات و امور بين الملل گروه صنعتي ايران خودرو با تاكيد بر اين كه در فاز اول قطعات به صورت SkD وارد خطوط توليد خواهند شد، گفت: خط توليد ايران خودرو شامل خودروهاي سمند، سورن و راناست كه قابليت توليد روزانه ۶۰دستگاه را دارد.

وي توسعه شبكه فروش و خدمات پس از فروش را از ديگر طرح هاي ايران خودرو در عراق اعلام كرد و افزود: با توجه به صادرات ۱۰۰هزار دستگاه از محصولات ايران خودرو به بازار عراق و استقبال خوب مردم از اين محصولات برنامه توسعه شبكه فروش و خدمات پس از فروش در اين كشور را برنامه ريزي كرده ايم.

علمي ادامه داد: در حال حاضر ۲۸ نمايندگي فروش و خدمات پس از فروش در عراق فعال هستند كه بيش‌تر در شهرهاي بغداد، كربلا، نجف و بصره به ارائه خدمات مشغول هستند. با توجه به افتتاح خط توليد و عرضه بيش‌تر محصولات، تعداد اين نمايندگي ها افزايش خواهد يافت.

وي صدور خدمات فني را از ديگر اقدامات ايران خودرو دانست و گفت: توجه ويژه به انتقال دانش فني در بازار عراق، سبب افزايش درخواست براي احداث خطوط توليدي مشابه از سوي كشورهاي مختلف شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *