سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۲
۹

بیانیه تیم‌ملی درباره حرف جنجالی کی‌روش

پنجشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 417617
بخش رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران درباره نشست خبری کارلوس کروش توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری ها، در این بیانیه آمده است: شاید تصویر مشتهای گره کرده سرمربی تیم ملی پس از برد سرنوشت ساز برابر کره جنوبی در اولسان جزو ماندگارترین تصویرهای فوتبال ایران باشد، یا بعدتر از آن پرچم سه رنگ ایران در مشتهای کارلوس کروش که شد "پرچم شانس". بعدها انتقاد آشکار کروش از تحریمهای ناجوانمردانه علیه جمهوری اسلامی ایران هم در استرالیا به سوژه رسانه های مهم دنیا تبدیل شد. تمجید او از فرهنگ غنی مردم ایران و علاقه شان به فوتبال هم نشان داد که او چه ارتباطی با "ایران" پیدا کرده اما حالا به بهانه یک کلمه، تصویرسازی نادرستی از سرمربی تیم ملی صورت گرفته و بعضی به دلایل خاص با به راه انداختن پروپاگاندا قصد رسیدن به اهدافشان را دارند.

اینکه چگونه کلمه "گروگان" بهانه برخی شده که بخواهند قصدشان را بر ملاء کنند تنها یک طرف ماجراست اما واقعیت جایی است که بار دیگر حرفهای سرمربی تیم ملی در نشست خبری سه شنبه عصر را مرور کنیم؛ جایی که او تنها با اشاره به مشکلات مالیاتی اش گفت که بین فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و سازمان اداره امور مالیاتی مثل توپ پینگ پنگ شده و وضعیتش مثل یک گروگان است و ناگفته مشخص است كه منظور او از اين حرف بر خلاف تصويرسازي ايجاد شده است. به هر حال علاقه کروش به ایران چیزی است که حتی منتقدان هم به آن اذعان دارند و منصفانه نیست که با تصویرسازی نادرست، چنین تصویری را در بین مردم مخدوش کرد. اگر در این چند سال هم کروش بارها بر تامین امکانات به بهترین شکل برای تیم ملی تاکید داشته، حرفش تنها در راستای منافع ملی بوده و این موضوع بارها توسط ریاست محترم فدراسیون فوتبال هم عنوان شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
United States
اونقدرا هم جنجالی نبود!‌ شما بزرگش کردین!‌ طرف رو پاسپورتش رو میگیرن، پول مالیاتش رو هم نمیدن! میشه مثل گروگان دیگه! یه تشبیه سادس!
اذناب دلواپس فوتبال در فدراسیون در حال خودزنی هستند. کیروش به خواست خدا و حمایت مردم محبوب فوتبال دوستان است.
کی روش حقا راست گفت که مافیای فوتبال و کفاشیان همه چیز را در دست دارند و فک و فامیل خود را بهمراه تیمها با حقوق و حق وماموریت با تیم ملی همراه می کنند تا کی باید کفاشیان و دارودسته ایشان که از نظر مالی به اوج رسیده اند بر این بنگاه اقتصادی مافیایی حکومت کنند
محمد
United States
کفاشیان کی‌روش رو اورده، کفاشیان از جیب خودش نمی‌تونه مالیات رو بده، وزارت ورزش بهش بودجه باید بده. خیلی سخته فهمش که الان مشکل کجاست دقیقا؟
United Kingdom
ماس مالي
كوروش
مالي ماس
فدراسیون واس اوناس
Iran, Islamic Republic of
ماليات كي روش را دادن ، واسه ماس ...!!! نه حقوقش را ميدن و نه طرفين حاضرند كه به ميزان مالياتش از حقوقش كسر كنند و به دارايي بدهند !!! اين غير از اصطلاحي كه بنده خدا خودش بكار برده ، چه تعبيري ديگه ميشه ازش داشت !!؟؟ فكر كنم بهش گفتن ، جريمه ابطال يك طرفه قرارداد را ببخشه و او اينكار را نكرده ، لذا احتمالاً ميخواهند انقدر بازيش بدهند كه رضايت بده و بقول معروف مهرش را بخاطر حفظ جانش ببخشد !! متاسفانه نميدانند كه كي روش را خودشان قبلاً زيادي پسر خاله اش كرده اند و اگر دهان را باز كند ، خيلي ها به دردسر خواهند افتاد ...
کارلوس واس ماس