پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

مرفاوی: برای فصل آینده تصمیمی نگرفته‌ام

شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 167417
به گزارش برنا، صمد مرفاوی سرمربی تیم مس کرمان پس از تساوی مقابل راه آهن شهرری در صحبت های خود اظهار داشت: تیم ما در نیمه اول خوب بود و بازی را در اختیار داشتیم و توانستیم دو گل به ثمر برسانیم. تیم ما منظم بازی کرد و در نیمه دوم راه آهن برای جبران نتیجه آمد. در ادامه ۱۰نفره شدیم و بازی را از دست دادیم و دو گل خوردیم تا بازی به تساوی کشیده شود.

وی افزود: به عوامل اجرایی بازی اعتراض دارم. باید بازی عادلانه برگزار می شد؛ راه آهن با ۱۲ نفره گرم کرد و آنها نام یکی از بازیکنان را با خودکار به لیست تیم اضافه کردند.

مرفاوی گفت:ما قبل از بازی گفتیم که کسی پشت دروازه مس ننشیند اما در طول بازی دیدیم که پشت دروازه تیم ما نشسته بودند و مدام حرف می زدند.

سرمربی مس کرمان تصریح کرد: ما ۱۶ هفته پیاپی نباخته بودیم و در دفاع و حمله در طول فصل بسیار خوب بازی کردیم و بازیکنان در طول فصل برای تیم بسیار زحمت کشیدند.

مرفاوی در پایان گفت: برای فصل آینده بارها از سوی مسوولان مس کرمان صحبت هایی شده ولی هنوز برای ماندن در کرمان تصمیمی نگرفته‌ام.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *