جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

سرکشی پروفایل شخصی ملی‌پوشان فوتبال

چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 442169
حضور در فضای مجازی و استفاده از برنامه‌هایی که مسیر مکالمه را آسان‌تر می‌کند، در بین فوتبالیست‌‌ها نیز مرسوم است.
به گزارش جهان، روزنامه ایران ورزشی نوشت : خیلی از بازیکنان تیم ملی و ستاره‌های فوتبال ایران از واتساپ، تلگرام و حتی وایبر استفاده می‌کنند و مکالمه‌های خود را از این طریق انجام می‌دهند. بخصوص اینکه قریب به اتفاق آنها لژیونر هستند و خارج از ایران حضور دارند. بهترین راه مکالمه با دوستان و خانواده‌هایشان نیز استفاده از برنامه‌های مجازی است.
نکته جالب اما عکس‌هایی است که بازیکنان درجه یک فوتبال ایران در صفحه پروفایل خود قرار می‌دهند. بنا به شرایط زمانی و البته اتفاق‌هایی که در زندگی شخصی و ورزشی برایشان رخ می‌دهد. خیلی از این بازیکنان، عکس‌هایی با لباس ورزشی و در زمین فوتبال در پروفایل‌شان قرار می‌دهند و گروهی دیگر نیز عکس‌هایی با لباس شخصی. عده‌ای مانند جواد نکونام، مهرداد پولادی، سیدجلال حسینی، خسرو حیدری و علیرضا حقیقی نیز پروفایل خود را بدون عکس ساخته‌اند تا مشکلی برایشان به وجود نیاید. شاید تماشای تصاویر ستاره‌های فوتبال ایران در برنامه‌های مختلف فضای مجازی خالی از لطف نباشد. بخصوص اینکه آنها برخی مواقع علایق و سلیقه‌های خود را با انتشار عکس‌هایی نشان می‌دهند.


محمد نوری: میزان علاقه او به شماره ۱۴ را از عکس پروفایلش در واتساپ می‌توان فهمید. محمد نوری ۱۴ را با عدد نوشته و به عنوان عکس مورد علاقه خود انتخاب کرده است.

پژمان منتظری: مدافع ۳۲ ساله الاهلی قطر، عکسی از بازی با پیراهن این تیم را در پروفایل واتساپ خود قرار داده است. عکسی که در آن تلاش می‌کند تا توپ مهاجم حریف را بزند.

مرتضی پورعلی‌گنجی: عکسی با عینک آبی و یک هندزفری در گوش. پورعلی‌گنجی این عکس را در چین انداخته و در پروفایل واتساپ خود قرار داده است.


سعید عزت‌اللهی: هافبک ۱۸ ساله روستوف، عکسی با پیراهن تیم ملی را در پروفایل خود قرار داده است. او در تلگرام این عکس را منتشر کرده و از علاقه‌اش به تیم ملی پرده برداشته است.

احسان حاجی‌صفی: احسان که حالا به آلمان رفته تا برای اف‌اس‌وی فرانکفورت بازی کند با انتشار این عکس در وایبر خود علاقه همیشگی‌اش به سپاهان را نشان داده است.

امید ابراهیمی: هافبک ۲۸ ساله استقلال نه تنها در زمین که در فضای مجازی هم به این تیم تعصب دارد. ابراهیمی عکسی را در واتساپ خود قرار داده که با پیراهن استقلال است و احتمالا بعد از گلزنی به حریف.


علیرضا جهانبخش: یک عکس که در هلند گرفته شده به انتخاب اصلی جهانبخش برای پروفایل خود تبدیل شده است. عکسی که در آن جهانبخش با لباس مشکی و یک کتانی قرمز دیده می‌شود.

رضا قوچان‌نژاد: تصویری از یک استخر که مشخص است در خارج از ایران قرار دارد. رضا قوچان‌نژاد این عکس را در پروفایل وایبر خود قرار داده تا از علاقه‌اش به شنا و استخر پرده بردارد.

اشکان دژاگه:
هافبک – مهاجم العربی قطر عکس خانواده‌اش را در پروفایل واتساپ خود قرار داده است. دژاگه که از بازیکنان خانواده دوست است در این عکس کنار پدر، همسر و فرزندش حضور دارد.

مهدی طارمی: مهاجم ۲۳ ساله پرسپولیس دوباره از علاقه‌اش به این تیم، این بار در فضای مجازی گفته. آن هم با قرار دادن عکسی با پیراهن این تیم که در درفشی‌فر گرفته شده است.

کریم انصاری‌فرد: آیه ۶ سوره الاشراح، عکس پروفایل کریم انصاری‌فرد در واتساپ است. کریم که همیشه لطف خدا را عامل اصلی موفقیتش می‌داند در فضای مجازی نیز او را فراموش نکرده است.

سردار آزمون: عکس مهاجم جوان تیم ملی با مدل موی متفاوت. سردار این عکس را در پروفایل خود قرار داده تا چهره‌اش فتوژنیک‌تر از همیشه باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *