جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۹

پیش‌بینی قابل‌تامل صهیونیست‌ها از زمان توافق نهایی هسته‌ای

شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۵۸
کد مطلب: 403469
کانال ۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد تل‌آویو انتظار دارد توافق هسته‌ای بین ایران و گروه ۱+۵ ظرف چند هفته اتفاق بیفتد.
پیش‌بینی قابل‌تامل صهیونیست‌ها از زمان توافق نهایی هسته‌ای
به گزارش جهان، کانال ۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی دقایقی پیش گزارش داده تل‌آویو انتظار دارد توافق هسته‌ای بین ایران و گروه ۱+۵ ظرف چند هفته آینده اتفاق بیفتد.

این خبر را سردبیر روزنامه صهیونیستی هاآرتص در حساب کاربری خود در توئیتر از قول کانال ۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرده است.

ایران و گروه ۱+۵ پس از عدم موفقیت در رسیدن به توافق هسته‌ای در سوم آذرماه سال جاری، توافق موقت ژنو را برای ۷ ماه دیگر تمدید کردند. دو طرف همچنین توافق کردند برای رسیدن به توافق سیاسی تا ۴ ماه آینده تمام تلاش خود را انجام دهند.
منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
22 بهمن موعد مژده توافق هسته ایست و رسانه صهیونیستی شکر مفت خورده است
رونیکا
من کاملا واقفم که پشت پرده چه و چه ها میگذرد اما نودو نه درصدمردم نمیدانند پشت پرده چه خبرهاست از این رو تقیه کرده ام تا خونم را نریزند البته توقع هم نباید داشت همه همه چیز روبفهمند خداوند به یک اندازه به آدمها عقل نمیده یکی مثل من را عقلی درحد لالیگا داده و خیلی ها رامتاسفانه ازاین نعمت عظمی محروم کرده
علی
Iran, Islamic Republic of
جالب است آقای ظریف گفته:اگربخواهند تحریم جدیدی وضع کنند........آقای ظریف لغو همه تحریم ها چی شد؟ یعنی اونا را پذیرفته اید وتحریم جدید نمی پذیرید بپاچشم نخورید
22 بهمن تابلو بخدا
سعيد110
Iran, Islamic Republic of
معلوم نيست يانكي ها در فضايي كه ديپلماتهاي ما چراغ آن را خاموش كرده اند، چه آبگوشت بزباشي براي ملت پخته اند.
Iran, Islamic Republic of
خب مسلم است كه با اين عقب نشينيهايي كه دولت غربزده تدبيريه حقوقدانيه در مقابل غرب و اسرائيل انجام داده است اين كار خواهدشد
ازين چه بهتر براي آنان كه به قيمت مفت اند مفت به چيزهايي رسيده اند كه در دولت قبل . آرزويش را داشتند و آن را فقط در خواب مي ديدند !!!
United States
تهدید اسرائیل از طرف ایران و حزب الله نسبت به انتقام شهادت سرداران عزیز می تواند برگ برنده ای برای اعمال فشار به آمریکا و اسرائیل شود. به شرطی که سپاه خودش وارد این دیپلماسی بصورت رسانه ای گردد.
حسین
Iran, Islamic Republic of
چه اتفاق ناگوار بناست بیفتد یا افتاده که صهیونیست ها چنین انتظاری را دارند!!!!!؟؟؟؟
تیم مذاکره کننده باید خیلی باید دقت کنند که کلاه سر مان نرود که پشیمانی سودی ندارد... احتمالا" منافع صهیونیست ها در این است که الان توافق شود...
توافقی که صهیونیستها را آرزوست قطع به یقین به ضرر ما خواهد بود . لطفا" ملت ایران نسبت به آنهوشیار باشند..!!!!!
ظریف هم گفته بود در 22بهمن به توافق میرسیم!!!!!!!!

چه جالب اگر توافق از قبل معلومه و توافق شده چرا به زمان دیگر موکول میشو خوب همین حالا اعلام کنید اگر هم توافق نشده با کدام منطق دیپلماتیک برایش روز تعیین میکنید؟