جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۷

مطهری:احمدی نژاد آغاز کننده فتنه بود

شنبه ۲۵ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب: 71376
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با ارائه راهکاری برای برون رفت از شرایط فعلی تصریح کرد: اصولگرایان باید به اشتباهات طرف خودی نیز توجه داشته باشند، با بیطرفی به ماجرا بنگرند و قضاوت منصفانه داشته باشند.
دکتر علی مطهری در گفتگو با خبرنگارمهر با اشاره به مخالفان طرح وحدت ملی اظهارداشت: گروهی از اصولگریان و به ویژه طرفداران متعصب دولت معتقدند تا زمانیکه عاملان اصلی فتنه به اشتباهات خود اعتراف نکنند و از مردم عذر خواهی نکنند و یا محاکمه و مجازات نشوند صحبت از وحدت ملی حرف بی معناست چرا که در این صورت وحدت ملی به معنای آنچه آنان "نجات سران فتنه" می خوانند خواهد بود.

وی ادامه داد : اما این دوستان توجه ندارند که احمدی نژاد هم به هر حال در این فتنه نقشی داشته و این حکم هم در مورد ایشان جاری است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: به نظر من رئیس جمهور با نحوه خاص مناظره خود و وارد کردن اتهامات به افراد غایب در مناظره ها آغاز کننده این فتنه بود و بعد از پیروزی هم تحریک کننده معترضان بود.

وی با اشاره به ضرورت عذرخواهی دو طرف اصلی ماجرا از مردم خاطرنشان کرد: بنابراین برای التیام وحدت ملی همانطور که موسوی باید به اشتباهات خود اعتراف کرده و از مردم عذرخواهی کند احمدی نژاد هم باید این کار را انجام دهد. درغیر این صورت این فتنه همچنان باقی خواهد ماند.

عضوفراکسیون اصولگرایان مجلس افزود: بر این اساس دوستان اصولگرای ما باید به اشتباهات طرف خودی نیز توجه داشته باشند، با بیطرفی به ماجرا بنگرند و قضاوت منصفانه داشته باشند.

مطهری مخالفان طرح وحدت ملی را در دو دسته اصلی برشمرد و یادآورشد: برخی از این افراد از روی اعتقاد اینگونه اظهارنظر می کنند و برخی دیگر به دلیل اینکه ادامه این فتنه و وجود این شرایط نامتعادل به نفع آنها خواهد بود با طرح آشتی ملی به مخالفت برخواسته اند زیرا این افراد در چنین شرایطی راحت تر به اهداف خود می رسند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ميگم كه: آقاي ناطق نوري، علي فلاحيان، ...، مهدي هاشمي رفسنجاني، ياسر هاشمي رفسنجاني، محسن هاشمي رفسنجاني، فائزه هاشمي رفسنجاني، فاطمه هاشمي رفسنجاني، عفت مرعشي، حسين مرعشي، مهدي كروبي، محمد خاتمي و و و اينها كه شروع كننده فتنه نبودند احمدي نژاد بود.
موسوي خوئيني ها كه در يك جلسه نسبت به حذف ولايت فقيه اهتمام ميورزد كه آغاز كننده فتنه نبود احمدي نژاد بود.
مير حسين موسوي در نطقهاي تلويزيوني و انتخاباتي خود حرف از آشوب و تخريب و بلوا نزد احمدي نژاد بود.
گروهكهاي تروريستي از مير حسين دفاع نكردند از احمدي نژاد حمايت كردند.
صهيونيستها از موسوي حمايت نكردند بلكه از احمدي نژاد حمايت كردند...
آقاي مطهري حرفهاي شما بوي فتنه ميدهد. خدا در آن دنيا به شما رحم كند. شما و امثال شما نزد پدر بزرگوارتان روسياهيد
Europe
ادبیات نفاق و کینه توزی از کلام این به اصطلاح آقا مشخص می باشد راستی چرا این آقایان فکر می کنند که همیشه باید بر خلاف آب شنا کنند تا مشهور شوند !!!!
Iran, Islamic Republic of
پس اقای مطهری به این نکته اذعان دارند که ان کسانی که در مناظره از طرف احمدی نژاد اسمشان اورده شد در ایجاد حوادث اخیر دست دارند.
Bahrain
روح شهید مطهری شاد باد که این چنین فرزندی تربیت کرده است...
Iran, Islamic Republic of
آقاي مطهري شما كجا و كي انصاف را در آراء خود لحاظ كرده ايد كه همه را به انصاف مي خوانيد شما كجا به خاطر اشتباهات سياسي خودتان در مقابله تام و كامل با دولت نهم از مردم و ولي فقيه عذرخواهي كرده ايد كه الان در لباس فراجناحي آب به آسياب امثال ميرمنافق مي ريزيد و ايشان را از همه ي توهمات خودخواسته اش مبرا مي سازيد راستي مگر نه اين است كه شما عقل خويش را از تصريحات ولايت فقيه برتر و والاتر مي دانيد پس تعجبي ندارد كه روش و سيره ي نفاق در شما تجلي گر است شما همانگونه برخورد مي كنيد كه خوارج با حضرت امير برخورد كردند و مي گوييد معاويه و حضرت امير هر دور مقصرند و بايد هر دو را متهم دانست در حالي كه روشتان تنها فايده اش مبري دانستن معاويه و شريك تراشيدن براي وي در مقابله با خط ولايت است و نه متنبه كردن ديگران راستي مثل اينكه شما از سياه نمايي هايي كه داد رهبري را در طول چهار سال دولت نهم درآورده خبري نداريد مثل اينكه فحاشي هايي كه در بزرگداشت دوم خرداد نسبت به رئيس جمهور كشور انجام شد نديديد كه مناظرات را آغاز اغتشاشات مي دانيد راستي كدام يك از آناني که در خيابانها آمدند مناظره ها را تقلب مي دانستند ؟؟ از مناظره تا انتخابات چند روز فاصله بود و روز بعد از آن نيز در حرم امام (ره) مراسم بود كدام يك از ملت ايران آن را تقلب مي دانست آيا مردم از آن روند ابراز ناراحتي كردند خجالت بكشيد آقاي دروغ گوي از خود راضي خودبرتر بين
Iran, Islamic Republic of
اقای مطهری دست پیش میگیره که پس نیفتن
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه ايشان زير سوال بردن اصول انقلاب را با توهين به شخصها يكي ميداند اگرچه به فرزندان اشاره شده بود . در حاليكه نقش اصلي از شروع مبارزه انتخاباتي براي كروبي از اذر ماه و براي موسوي از بهمن ماه كه سخنراني داشته و به استانها رفتند شروع شد .چطور اقاي مطهري اين مقدار هم نميداند؟!!!